Scheelt een paar euro als je voor die tijd boekt! Wij boeken altijd het ontbijtbuffet, vooral vanwege tijdverdrijf en je hebt een goede basis voor onderweg.
Na dit ontbijt kunnen we er uren tegen!
Het (avond) buffet vind ik qua prijs en hoe het smaakt verhouding erg prijzig, vooral als je met een gezin bent. Ik eet meestal van tevoren warm en haal heerlijke broodjes bij de bakker! en inderdaad een visje in de straat voor de boot als we op tijd zijn. 1 x meegemaakt dat we dachten erg lang moesten wachten en we direct door konden rijden. De vis was na inschepen, hut regelen etc. niet echt meer lekker! Dus beter daar opeten!
Hut omboeken proberen we ook altijd, maar nog nooit gelukt voor een leuk prijsje!, als je dat wilt, kan je beter geen ontbijtbuffet van tevoren bestellen, want die zit bij de commodore hut inbegrepen, scheelt iets van 17 euro pp volgens mij, dus als je 50 euro moet bijbetalen is het wel de moeite waard!
Wij nemen ook vaak een mini water kooker mee, na zoveel jaar heb ik het entertainment wel gezien en ga ik lekker in de hut lezen en bakkie drinken! Ik gebruik de boot ook vooral om van A naar B te komen.