Auteur Topic: tip Zwerfkei  (gelezen 6616 keer)

Offline Bram

• Schotland fan
tip Zwerfkei
« Gepost op: 09 mrt 2013, 14:26 »
De Zwerfkei in Woerden is een heel leuke outdoorwinkel waar je je een hele tijd kunt vermaken. Helemaal als je ook nog naar deze lezing gaat.

Offline Sandra

• Schotland fan
  • Scotland forever
Re:tip Zwerfkei
« Reactie #1 Gepost op: 10 mrt 2013, 11:56 »
Lijkt me een ontzettend interessante lezing waar ik graag voor naar Woerden zou reizen maar helaas kan ik niet.
Groetjes,

Sandra

Offline Bram

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 10 mrt 2013, 20:48 »
Hou de site in de gaten, Sandra. Bij overweldigende belangstelling komen er misschien meerdere lezing(en). Misschien ook 's avonds.

Offline Hans

• Schotland fan
  • Slainte!
« Reactie #3 Gepost op: 11 mrt 2013, 08:35 »
Bedankt voor de tip. Ik heb mij meteen aangemeld en ook al de bevestiging gekregen dat ik welkom ben. Er is (was) dus nog plaats.

Offline Mathilde

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 11 mrt 2013, 13:01 »
Hallo Bram,
Dank je wel voor de tip. Zo juist heb ik de bevestiging ontvangen dat we welkom zijn.
Fijn, en we zijn heel benieuwd.

:notworthy:
I love Scottish summer, it's my favourite day of the year.

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #5 Gepost op: 12 mrt 2013, 20:13 »
Leuke tip  :icon_thumleft: Ben nog nooit in de echte winkel geweest, maar via internet al vaker wat besteld (passen in een andere echte winkel en dan in de goede kleur of toch goedkoper op internet bestellen), goede service altijd.
Veel plezier alvast voor de mensen die gaan :camera

Offline Hans

• Schotland fan
  • Slainte!
« Reactie #6 Gepost op: 30 mrt 2013, 16:48 »
Lezig was inderdaad erg interessant. Wilco Dragt kan het mooi vertellen en heeft ook mooie plaatjes laten zien. (Zelfs van Parijs  ;) )

Vantevoren nog een rondje door de winkel gemaakt. Ziet er goed uit en is "spannend" ingericht met trappetje-op, trappetje-af en een slingerende looproute  en diverse kleine "winkeltjes" :).  Ruime sortering in alles wat je bij een outdoor winkel kan bedenken.

Offline Light

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 31 mrt 2013, 00:25 »
 :aye
Jammer dat De Zwerfkei de OS-kaarten aan 't afbouwen is, met de argumentatie 'iedereen heeft tegenwoordig GPS'...
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken

Offline Gera

• Schotland fan
« Reactie #8 Gepost op: 31 mrt 2013, 11:14 »
:aye
Jammer dat De Zwerfkei de OS-kaarten aan 't afbouwen is, met de argumentatie 'iedereen heeft tegenwoordig GPS'...

Idd jammer, ik vind de GPS een aanvulling op de kaart en geen vervanging van de kaart. De GPS heeft toch maar een beperkt schermpje.

Offline Mathilde

• Schotland fan
« Reactie #9 Gepost op: 31 mrt 2013, 11:58 »
Ja een GPS brengt je van A naar B. Maar op een kaart kan je ook nog bedenken of je dat zijweggetje zou willen nemen en waar je dan uitkomt. Dat maakt een trip in de omgeving van waar je dan zit veel leuker. 
En dan te bedenken dat je bij de Zwerfkei artikelen kan kopen die je voor de meest avontuurlijke trips nodig kan hebben, heb je toch ook een kaart voor nodig, lijkt mij!    :dontknow:
I love Scottish summer, it's my favourite day of the year.

Offline Light

• Schotland fan
« Reactie #10 Gepost op: 31 mrt 2013, 15:28 »
Mee eens. :icon_thumleft:
'k Maak 'm zelf wel weer, wordt dan nummr 11  :laughing7: Ik vind 't leuk werk. En leerzaam.
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken