Auteur Topic: Wolf van Badenoch  (gelezen 8548 keer)

Offline MrsTreye

• Schotland fan
Wolf van Badenoch
« Gepost op: 23 jan 2013, 16:38 »
Beste forumleden,
Ik hoop maar dat het mag, maar wilde jullie graag op de hoogte brengen van een nieuw boek dat zich in Schotland afspeelt. Het is gebaseerd op historische feiten en heeft als onderwerp "de Wolf van Badenoch". Iemand die van Diana Gabaldon houdt, vindt dit misschien ook wel leuk. Het is een deels historisch, deels hedendaags verhaal. Ik ben de schrijfster van het boek en heb het in eigen beheer uitgegeven omdat geen enkele uitgever zich eraan wilde branden omdat het zo'n dikke pil is (610 pagina's en dus duur!). Dus heb ik het zelf maar uitgegeven, omdat ik in het verhaal geloof. En daarom ben ik hier. Enerzijds om mijn boek een beetje te promoten, maar anderzijds ook omdat ik echt helemaal weg van Schotland ben en dit forum me erg aanspreekt. Ik ben wel veel op Schotse forums actief geweest, maar had nog nooit een Nederlands forum gevonden. Dus ik ben blij dat ik jullie tref.
Hoop niet dat jullie (of de webmaster) het erg vinden als ik hier een linkje naar mijn boek plaats. Anders verneem ik dat dus graag.  :) Tot ziens op het forum!

www.boekenbestellen.nl/boek/de-wolf-van-badenoch
The wolf is at the door...

Offline skye

• Schotland fan
Re:Wolf van Badenoch
« Reactie #1 Gepost op: 23 jan 2013, 16:46 »
610 pagina"s, da"s echt een dikke pil ja, wie weet waag ik mer er ooit een keer aan.

Offline lesja

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 23 jan 2013, 17:05 »
dat is een dikke pil idd
maar mss waag ik me er aan alhoewel
ik op dit moment eigenlijk alleen maar e-pup lees.
maar wie weet

Offline MrsTreye

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 23 jan 2013, 17:16 »
Bedankt voor de reacties  :icon_thumleft:

Offline It Swarte Skiep

• Schotland fan
  • Born to be sheep
« Reactie #4 Gepost op: 23 jan 2013, 17:23 »
Volgens mij zitten er genoeg Diana Gabaldon-fans op het forum, dus een dikke pil moet geen probleem zijn ... 

wie weet waag ik me er ooit een keer aan.

Zou je echt moeten doen, Carola. Vorig jaar was je nog hier en ik stel me voor, dat Aletta's verhaal zich daar ongeveer afspeeld ...

Offline MrsTreye

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 23 jan 2013, 17:27 »
Volgens mij zitten er genoeg Diana Gabaldon-fans op het forum, dus een dikke pil moet geen probleem zijn ... 

Zou je echt moeten doen, Carola. Vorig jaar was je nog hier en ik stel me voor, dat Aletta's verhaal zich daar ongeveer afspeeld ...

Dank je wel Skiep! En... ja, dat klopt. Het historische gedeelte van mijn boek speelt zich inderdaad daar af! Gaaf dat er hier ook foto's van zijn. Een schat aan informatie hier eigenlijk  :icon_sunny:

Offline Sandra

• Schotland fan
  • Scotland forever
« Reactie #6 Gepost op: 23 jan 2013, 17:56 »
Oke, ik zie nu dat het antwoord op mijn vraag in het voorstel-topic hier staat. Ga meteen eens kijken!
Groetjes,

Sandra

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 23 jan 2013, 18:11 »
Grappig, maar 610 pagina's is wel veel  ben momenteel niet zo lezerig.

Offline Sandra

• Schotland fan
  • Scotland forever
« Reactie #8 Gepost op: 23 jan 2013, 18:31 »
(610 pagina's en dus duur!).

Ik vind het een hele redelijke prijs hoor voor een boek van deze dikte. Ga hem zeker in mijn achterhoofd houden.
Groetjes,

Sandra

Offline MrsTreye

• Schotland fan
« Reactie #9 Gepost op: 23 jan 2013, 21:09 »
Ik vind het een hele redelijke prijs hoor voor een boek van deze dikte. Ga hem zeker in mijn achterhoofd houden.

Dank je wel Sandra, hartstikke leuk!
De prijs heb ik expres laag gehouden. Ik verdien er zelf nagenoeg niets aan, maar daar gaat het ook niet om  :aye

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #10 Gepost op: 27 jan 2013, 12:44 »
Wat leuk Aletta! kan het book ook als Ebook? Want ik wil hem zeker lezen als Diana Gabaldon fan!

Offline MrsTreye

• Schotland fan
« Reactie #11 Gepost op: 27 jan 2013, 14:06 »
Wat leuk Aletta! kan het book ook als Ebook? Want ik wil hem zeker lezen als Diana Gabaldon fan!

Hallo Wilma, nee hij is momenteel alleen nog te koop als hard copy. Sorry.