Auteur Topic: reserveren campings september?  (gelezen 11864 keer)

lesja

• Gast
reserveren campings september?
« Gepost op: 30 dec 2012, 14:10 »
denken jullie dat de campings gereserveerd moeten worden voor de maand september?

Haras

• Gast
Re:reserveren campings september?
« Reactie #1 Gepost op: 30 dec 2012, 14:37 »
Volgens mij niet nodig, in de weekenden kan het wel drukker zijn.

Gera

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 30 dec 2012, 14:58 »
Vorig jaar zijn we eind augustus/begin september geweest en reserveren bleek niet nodig. We gaan het komend jaar waarschijnlijk zelfs in juli proberen zonder reserveren. In het weekend kan het wat drukker zijn, dus voor de zekerheid zou je kunnen proberen om niet op zaterdag of zondag te arriveren, hoewel wij vorig jaar geen volle campings hebben gehad. Wel hadden we vorig jaar een hele kleine camping waarbij er op een enkele dag geen vlakke plekken meer waren, dus alleen een aantal hellende plekken. Wij gaan trouwens met de tent (zonder stroom), ik weet niet hoe het met caravans of campers zit. Voor de tent is er meestal wel ergens een veld waar ze je kunnen laten, als het druk is staan de tenten hooguit wat dichter op elkaar.

lesja

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 30 dec 2012, 15:35 »
oké bedankt voor de antwoorden.
we komen zo wie zo op maandag aan. willen dan 2 nachten in Berwich blijven staan, daarna naar Aberfoyle , Pitlochry hihlandgames, dus denk dat er dan gereserveerd moet worden en anders er iets verder vandaan. daarna Glencoe, Ullapool en Aberlour, terug weer ergens overnachten en op dinsdag de boot terug.
dus suggesties zijn welkom

Andrea

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 30 dec 2012, 15:40 »
Wij gaan zelfs in juli zonder reservering  :aye. Bellen wel op de morgen van de reisdag even naar de "doel" camping om te kijken of er een plekje is en deze evt even vastleggen.

Lenie

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 30 dec 2012, 21:29 »
zo deden wij het ook dit jaar gewoon in de morgen of de dag ervoor even bellen

Gera

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 31 dec 2012, 13:11 »
Ga je met de tent (met of zonder stroom), caravan of camper?

Wij zijn vorig jaar met de tent in Glen Coe bij camping Red Squirrel geweest. Deze is vrij basic (geen stroom) en natuurlijk (geen strakke veldjes), maar ik kan me niet voorstellen dat hij snel vol staat. Wij vonden het een leuke camping met een apart family veld in de buurt van de voorzieningen. Als je echter van meer luxe houdt of stroom nodig hebt, dan kan je beter elders kijken. We zagen nog wel een andere camping bij Glen Coe, maar daar zijn we niet geweet, dus kan je er weinig over vertellen, behalve dat hij er wat strakker uitzag dan Red Squirrel.

lesja

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 31 dec 2012, 14:33 »
Ga je met de tent (met of zonder stroom), caravan of camper?

Wij zijn vorig jaar met de tent in Glen Coe bij camping Red Squirrel geweest. Deze is vrij basic (geen stroom) en natuurlijk (geen strakke veldjes), maar ik kan me niet voorstellen dat hij snel vol staat. Wij vonden het een leuke camping met een apart family veld in de buurt van de voorzieningen. Als je echter van meer luxe houdt of stroom nodig hebt, dan kan je beter elders kijken. We zagen nog wel een andere camping bij Glen Coe, maar daar zijn we niet geweet, dus kan je er weinig over vertellen, behalve dat hij er wat strakker uitzag dan Red Squirrel.

wij gaan met de caravan dus wel stroom nodig. heb Red Squirrel ook bekeken maar is meer voor een tent vind ik. luxe hoeft niet als we een plekje met stroom hebben is genoeg, voortent laten we thuis.

Andrea

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 31 dec 2012, 16:08 »
Wij zijn op beide campings in Glen Coe geweest en ze zijn beiden prima  :icon_thumleft:
De ene is van "onze " club: http://www.campingandcaravanningclub.co.uk/siteseekerlite/aspx/details.aspx?id=7115, geeft een leuke korting als je daar lid van bent en 55 plusser  :laughing7:( maar niet in het hoogseizoen, wel in september ) en ligt bij het visitor centrum.
De andere  http://www.invercoe.co.uk/ ligt aan Loch Leven en op loopafstand van het dorpje Invercoe. Wij hebben plannen om in mei en juni onze caravan er neer te zetten om zo wat gemakklijker daar in de buurt een aantal weekenden te kunnen wandelen.  :wave:

lesja

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 31 dec 2012, 16:34 »
Wij zijn op beide campings in Glen Coe geweest en ze zijn beiden prima  :icon_thumleft:
De ene is van "onze " club: http://www.campingandcaravanningclub.co.uk/siteseekerlite/aspx/details.aspx?id=7115, geeft een leuke korting als je daar lid van bent en 55 plusser  :laughing7:( maar niet in het hoogseizoen, wel in september ) en ligt bij het visitor centrum.
De andere  http://www.invercoe.co.uk/ ligt aan Loch Leven en op loopafstand van het dorpje Invercoe. Wij hebben plannen om in mei en juni onze caravan er neer te zetten om zo wat gemakklijker daar in de buurt een aantal weekenden te kunnen wandelen.  :wave:

oh die laatste lijkt me wel wat voor ons, er mogen ook honden . joepie .  ga hem noteren en vragen aan onze vrienden welke zij altijd gaan.
maar ook die eerste die je aangeeft Andrea. noteer beiden. bedankt  .haha die 55 + korting die pakken we dan wel mee

Andrea

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 31 dec 2012, 16:41 »
en die 55 + korting die pakken we dan wel mee.

Ik had al het idee dat ik dat wel kon zeggen  :laughing8:

lesja

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 31 dec 2012, 16:44 »
Ik had al het idee dat ik dat wel kon zeggen  :laughing8:

haha maar zag net dat het vanaf 65 is en dat is die dan nog niet pas in 2014.
maar geeft niet want we hebben net samen zitten kijken en we hadden het idee
dat dit de camping is waar onze vrienden heengaan.maar als wij er zijn kom je dan ook????

Andrea

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 31 dec 2012, 16:47 »
Die "andere" geeft korting vanaf 55.

September 2013 ??? Zover ben ik nog niet met de planning, maar het zou zomaar kunnen :tongue3:

Veel plezier met de voorpret.

lesja

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 31 dec 2012, 17:05 »
Die "andere" geeft korting vanaf 55.

September 2013 ??? Zover ben ik nog niet met de planning, maar het zou zomaar kunnen :tongue3:

Veel plezier met de voorpret.

dank je wel maar eerst gaan we eind februari nog een weekje naar Aberlour hoor.

skye

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 27 jan 2013, 00:19 »
Wij zijn vorig zomer op die in Glencoe aan het water geweest. Prima camping, maar wel duur vonden wij. Een aantal jaren geleden hebben we er ook een paar nachten gestaan.. Deze keer maar 1 nacht vanwege het erg slechte weer. ( wat overigens wel weer mooie slechtweer foto's oplevert, kijk maar in de fotohoek.)

Andrea

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 27 jan 2013, 12:08 »
Prima camping, maar wel duur vonden wij.

Zou kunnen, dat onthoud ik niet ( al schrijf ik wel op in mijn vakantie memoires  :icon_thumleft:). Voor ons is het een vakantie in "eigen land" ,  we vinden het heerlijk om 's avonds ( na een hele dag buiten)  een maaltje voor 2 te bereiden in de caravan met 4 gaspitten en een oven, dus is het voor ons geen dure vakantie. Blijven er nog wat pennies over om ook nog naar de zon   :icon_sunny: en naar Nederland te gaan  :wave: