Auteur Topic: kinderen mee  (gelezen 5530 keer)

Offline Wynn

• Schotland fan
  • The Witch
kinderen mee
« Gepost op: 09 okt 2006, 11:24 »
 :schface Ik heb afgelopen augustus voor het eerst mijn kinderen meegenomen naar Schotland. Ik ga anders meestal alleen. Het viel me reuze mee achteraf gezien. Ik heb ze in de eerste instantie zelf laten kiezen waar ze heen wilden. En daarna verteld wat ze konden verwachten, lange reistijden, stilte, geen computerspelletjes ect.
Daarna wilden ze nog steeds? :icon_colors: Ik heb twee meiden van 12 en 9 en een jongen van 11, ik heb gekozen voor een huisje omdat je vandaar uit een uitvalsbasis hebt voor uitstapjes en wat meer ruimte voor spelletjes, zitten enz.
Van uitstapjes is niet veel gekomen omdat ze een paar vriendjes opgedoken hadden die verbleven in de andere huisjes en de totaal andere omgeving ze dermate interesseerde dat het verblijf op het parkje al een belevenis op zich was. Daar mijn man diezelfde tijd rondreed op de motor in de Midlands vond ik het ook wel prima, ze zeggen wel eens : als de kinderen het naar de zin hebben hebben ouders ook vakantie. Ik heb ze gewoon hele dagen amper gezien.
Mijn jongste had toen ze de auto uitstapte
gelijk al een pad gevonden .. in de loop van de dagen hadden we complete padden en kikker familie's in prachtige groene bruine en rode tinten rond ons huis... ze vond het helemaal geweldig om ze te vinden en rond het huisje een veilig plekje te geven zodat ze ze tijdens haar verblijf in Schotland op kon zoeken.
De twee oudsten hebben ze bezig gehouden met het zoeken naar een geheime tunnel wat een geheim smokkelpad bleek te wezen.. hoe dan ook het was een geweldige vakantie. Misschien volgend jaar weer :)

Tja een beetje laat mijn verhaal .. maar beter laat dan nooit? :happy10:

:wave: :icon_sunny:
There is no coincidence...

gerdamartijn

• Gast
Re: kinderen mee
« Reactie #1 Gepost op: 09 okt 2006, 15:56 »
Dat is dik genieten,precies genoeg om je op te laden.En de kids willen nu vast volgend jaar weer mee.? :hello2: Kunnen ze heeeeel voorzichtig wennen aan een uitstap hier of daar? :laughing8:

Offline Wynn

• Schotland fan
  • The Witch
Re: kinderen mee
« Reactie #2 Gepost op: 09 okt 2006, 16:06 »
Ja en dat ga ik ook met ze doen hoor... volgend jaar een weekje Higlands met ze, als ze dat weer willen :) en dan wat steencirkels en ruines bezoeken met ze.
Verder heb ik net met mijn vriendin overlegd dat we volgend jaar voor het 4e achtereenvolgende jaar weer samen een week weggaan in April. Naar hetzelfde parkje als waar we anders ook heen gaan.. geweldig, hebben we weer wat om naar uit te kijken.... ik heb er nu al zin in...
 :bagpipe :hello2:
There is no coincidence...