Schotland accommodatie > Schotland campings

Camping gezocht in regio Ballater - Tomintoul

(1/2) > >>

MacJos:
Een voor ons eigenlijk nog steeds wat onbekende kant van Schotland. In ieder geval een streek waar we nooit gekampeerd hebben. We denken hier een paar dagen te blijven komend jaar. Nou weet ik van een aantal mensen dat ze regelmatig in deze contreien vertoeven......  :hypocriet

We gaan met een wat grotere caravan dus de plekken moeten niet al te inimini zijn. Voor de rest gaan we meer voor sfeer als voor luxe en eerder voor "intiem" dan massaal. Nou ja, het beeld is wel duidelijk denk ik. Wie helpt  :wave:

Ruud Glenlivet:
Bij onze (Glenlivet) village hall is een Caravan Club Certified Location met plek voor wel vijf caravans (op een halve hectare!) Boeken via Mrs Jan Innes 01807 590207.

Driekje:
Ballater zelf heeft een aardige camping aan de rivier. Tarland vind ik zelf ook leuk. Ligt 15 minuten rijden naar het oosten vanuit Ballater.

Haras:

--- Citaat van: Ruud Glenlivet op 09 nov 2012, 14:13 ---Bij onze (Glenlivet) village hall is een Caravan Club Certified Location met plek voor wel vijf caravans (op een halve hectare!) Boeken via Mrs Jan Innes 01807 590207.

--- Einde van citaat ---
Die ga ik ook even noteren!

skye:
ik zit wel regelmatig in de omgeving van the Cairngroms, maar wij zitten dan net aan de andere kant, Grantown on Spey of Glenmore.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie