Auteur Topic: Camping gezocht in regio Ballater - Tomintoul  (gelezen 5920 keer)

Offline MacJos

• Cryptorator
  • Pigs rule
Camping gezocht in regio Ballater - Tomintoul
« Gepost op: 09 nov 2012, 12:00 »
Een voor ons eigenlijk nog steeds wat onbekende kant van Schotland. In ieder geval een streek waar we nooit gekampeerd hebben. We denken hier een paar dagen te blijven komend jaar. Nou weet ik van een aantal mensen dat ze regelmatig in deze contreien vertoeven......  :hypocriet

We gaan met een wat grotere caravan dus de plekken moeten niet al te inimini zijn. Voor de rest gaan we meer voor sfeer als voor luxe en eerder voor "intiem" dan massaal. Nou ja, het beeld is wel duidelijk denk ik. Wie helpt  :wave:

RuudGlenlivet

• Gast
Re:Camping gezocht in regio Ballater - Tomintoul
« Reactie #1 Gepost op: 09 nov 2012, 14:13 »
Bij onze (Glenlivet) village hall is een Caravan Club Certified Location met plek voor wel vijf caravans (op een halve hectare!) Boeken via Mrs Jan Innes 01807 590207.

Offline Driekje

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 09 nov 2012, 19:33 »
Ballater zelf heeft een aardige camping aan de rivier. Tarland vind ik zelf ook leuk. Ligt 15 minuten rijden naar het oosten vanuit Ballater.

Haras

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 09 nov 2012, 19:44 »
Bij onze (Glenlivet) village hall is een Caravan Club Certified Location met plek voor wel vijf caravans (op een halve hectare!) Boeken via Mrs Jan Innes 01807 590207.
Die ga ik ook even noteren!

skye

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 09 nov 2012, 20:50 »
ik zit wel regelmatig in de omgeving van the Cairngroms, maar wij zitten dan net aan de andere kant, Grantown on Spey of Glenmore.

Lenie

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 09 nov 2012, 21:49 »
Dit jaar zijn wij in Ballater geweest en ik vond het een goed camping echt aan te raden de plekken zijn best groot. Wij hebben een Eriba en konden er met gemak 2 keer staan :laughing7: :laughing7: :laughing7: :laughing7: :laughing7: :laughing7:het nadeel is wel dat je met de deuren naar mekaar staat nooit over nagedacht vroeger :dontknow:

Offline Roald

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 09 nov 2012, 22:45 »
Er is ook een camping in Braemar; aan de rand van het dorp cq ook aan de rand van de rimboe ! :icon_thumleft:
Leven en laten leven