Auteur Topic: Vlootnieuws DFDS IJmuiden - Newcastle  (gelezen 35232 keer)

Offline lesja

• Schotland fan
Re:Vlootnieuws DFDS IJmuiden - Newcastle
« Reactie #50 Gepost op: 25 aug 2013, 12:50 »
ligt puur aan de caravan

bij p& O alleen op zaterdag en zondag gratis de caravan mee
en bij dfds zondag maandag en dinsdag gratis.
en natuurlijk vroegboekkorting.

dfds heeft nu ook 5 persoonshutten

Offline Light

• Schotland fan
« Reactie #51 Gepost op: 25 aug 2013, 23:55 »
Ben blij met al deze info, mensen! Krijg echt al weer Schotland-zin, maar DFDS... blurp... dat is nu een heeeele hoge hobbel ! Wij zoeken dus een omweg en jullie input nemen we graag mee in onze overwegingen!  :icon_thumleft:
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #52 Gepost op: 26 aug 2013, 09:39 »
Ik ben ook altijd erg tevreden over DFDS, Toen we een paar jaar geleden in een gigantische file stonden, werden we geregeld gebeld over waar we stonden, hoe lang het duurde en ze hebben tot het laatst gewacht. Het was echt, boot oprijden, klep omhoog! Ook altijd vriendelijk de vragen beantwoord.

Daarnaast ben ik juist erg blij met het water ertussen, anders krijg je een massaal toeloop naar Schotland (UK) en ik vind het juist zo heerlijk dat het er zo rustig is. (op sommige gebieden na dan....)

We hebben diverse overtochten gedaan, ook met Hull en dat was ook prima. Ik zie het vooral een vervoermiddel van A naar B, vakantie begint al aan boord.

Offline Mieke

• Schotland fan
« Reactie #53 Gepost op: 26 aug 2013, 13:33 »
Ook hier geen klachten...
Maar t lijkt me wel vervelend voor dagjesmensen als de boot veel te laat aanlegt.
Voor ons met caravan vrij voordelig op maandag. (begin week caravan gratis mee)

Wat me opviel: de Filipijnse crew op de heenreis en de Poolse, Baltische en Russische op de terugweg.
Tijd met ze staan praten, het valt voor hen ook niet mee in de recessie. Zijn blij dat ze werk hebben, maar vinden het niet altijd even leuk om hun familie lange tijd niet te zien.
And I'll carry you, till this great race is over...
Runrig -Travellers

Offline Light

• Schotland fan
« Reactie #54 Gepost op: 26 aug 2013, 22:15 »
Klopt, dat vertelden diverse -inmiddels 'bekende'- Pilipino's ons ook. En een partner vinden valt ook niet mee als je zo lang 'op zee' zit, vertelde een van hen.  :sad1:
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken