Auteur Topic: Stap 1  (gelezen 3521 keer)

Offline Bianca66

• Schotland fan
Stap 1
« Gepost op: 08 sep 2012, 09:30 »
Nou de eerste stap is gezet. Landrover 110 staat op de oprit. Nu hebben we nog een landrover 109 III, en die was al kampeerklaar, maar helaas niet zo betrouwbaar om ermee door Schotland te trekken.Nu alles nog even op maat maken, de kastjes wel te verstaan,en erin zetten.
Marco wil de luifel nog wat aanpassen, en tja dit gaat niet 1,2,3.
Kortom, langzaam aan gaat het er nu van komen, en ik heb er nu al zin in :hello2:

Ik kom vast met nog wat vragen.
Groetjes Bianca.

Offline Struner

• Schotland fan
Re:Stap 1
« Reactie #1 Gepost op: 08 sep 2012, 10:53 »
Hallo Bianca,

Komen jullie morgen ook naar de DLRS? Daar is ook een apart hoekje voor kampeerauto's en wat dies meer zij:
prikbord.

MVG,
---Peter.

Offline Bianca66

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 08 sep 2012, 10:55 »
Jazeker :wave:

Offline EllenC

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 08 sep 2012, 19:43 »
oh jammer, had ik eerder moeten weten. even kijken of zoonlief tijd heeft morgen.

Bianca wanneer komen jullie naar Schotland?

Offline Bianca66

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 08 sep 2012, 19:54 »
Als het goed is volgend jaar juni/ juli. Dit jaar gaat het niet meer lukken, omdat de vakantiedagen op zijn.
Onze vakantie naar Denemarken zit er net op, dus dan lijkt juni ineens niet meer zo lang :laughing7:
In december plannen wij altijd de vakanties op het werk. Ik werk in de zorg, en heb veel collega's met kinderen, dus het is ieder jaar weer een kleine chaos. Wij hebben geen kinderen, dus plannen de vakantie altijd voor of na de schoolvakantie. En omdat volgend jaar onze regio weer vroeg vakantie heeft zal het voor ons juni/juli worden.
Bianca

Offline EllenC

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 09 sep 2012, 22:14 »
ik ben met een Landrover fan getrouwd ( we hebben een 107 station; een 80 inch en een Discovery en een halve 109 pick up of wat er nog van over is) laat maar even weten als je bij ons in de buurt komt tegen die tijd. 

Offline Bianca66

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 10 sep 2012, 20:18 »
 :icon_thumleft: leuk, ik laat zeker iets weten