Auteur Topic: Gezamenlijk kaarten bestellen voor Runrig Concert van 27november in Oberhausen?  (gelezen 7436 keer)

Offline Mieke

• Schotland fan
Hallo allemaal,

Geen idee of er mensen onder jullie zijn die naar bovengenoemd Runrig concert willen…

2 jaar geleden zijn we met een vrij grote groep naar Oberhausen gegaan.  :bagpipe
Het kwam er niet op aan wanneer je kaarten bestelde, want er was een vrije plaatskeuze.
De zitplaatsen zijn nu genummerd.

Zijn er mensen die willen gaan en bij elkaar willen zitten?

Ik wil wel een aantal kaarten extra bestellen, maar wil dan ook vooraf het geld van jullie op mijn rekening hebben. De kaarten kan ik thuis houden tot het concert, of indien mogelijk bij een eerdere ontmoeting aan jullie geven.
Ik hoop ze dinsdag online te bestellen. Andere mogelijkheid is dat jullie e.e.a. zelf a.s. dinsdag regelen, dan zitten we misschien als groep bij elkaar!  :hello2: :hello2: :hello2:

Voor meer info: graag een p.b.

Groetjes, Mieke
And I'll carry you, till this great race is over...
Runrig -Travellers

Offline Urlar

• Schotland fan
Goede actie, Mieke !  :icon_thumleft:  Helaas, helaas, zou zelf graag gaan, maar is helaas niet mogelijk op bewuste datum. Ik hoop dat andere het initiatief oppikken en besluiten zich hier bij aan te sluiten. Zou mooi zijn als er wederom een grotere groep Nederlandse Runrig-fans gezamenlijk naar een Runrig-concert zouden gaan.

PETER  :wave:

Offline Sandra

• Schotland fan
  • Scotland forever
Zo dankzij Mieke haar post eens op youtube gezocht naar deze band en meteen maar wat nummers gedownload :-). Mooie muziek dus Mieke, bedankt voor het me attent maken op deze band.

Zijn er nog nummers van hen die ik persé moet hebben volgens jullie. Heb nu deze nummers op de schijf staan:

1. (Stepping Down The) Glory Road
2. Alba
3. The Greatest Flame
4. Rocket To The Moon
5. Abhainn An T-sluiagh
6. Protect And Survive
7. Rhythm Of My Heart
8. Hearthammer
9. An Ubhal As Airde (The Highest Apple)
10. Wonderful
11. The Mighty Atlantic (Mara Theme)
12. Flower Of The West
13. Every River
14. Siol Ghoraidh
15. Hearts Of Olden Glory
16. Skye
17. Loch Lomond
18. Going home
19. Running to the light
20. Tear down these walls
Groetjes,

Sandra

Offline Mieke

• Schotland fan
mèn...je maakt er wel werk van zeg! Je hebt al aardig wat nummers gevonden. Maar....er is nog veeeeel meer!!!  :bagpipe

Ik hoor het al: een hopeloos geval van besmetting door het Runrig-virus... :drunken_smilie:
één van de ergste soort. Niet te genezen dus.  :dontknow:
Enige medicijn is: veel naar hun muziek luisteren. YouTube filmpjes kijken, en als het kan een concert meepikken.

De rest wil ik wel even via facebook doorgeven.
Ik heb een lijst.
(cd's, dvd's, boeken..., lidmaatschap fanclub, websites)

Welkom bij de Runrigclub  :hello2:
Runrig -Travellers

Offline Joke

• Schotland fan
Voor ons geen Duitsland... :nooo ( zou wel willen.. :laughing7:.)

Na Denemarken ( 5 juni ) gaan we naar het concert in Guildford, Engeland !!!! ( 20-november ) :hello2:  :hello2:

Joke  :wave:
"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig

Offline Sandra

• Schotland fan
  • Scotland forever
Ik hoor het al: een hopeloos geval van besmetting door het Runrig-virus... :drunken_smilie:
één van de ergste soort. Niet te genezen dus.  :dontknow:
Enige medicijn is: veel naar hun muziek luisteren. YouTube filmpjes kijken, en als het kan een concert meepikken.

En ik wilde er vanmiddag nog wel voor naar de huisarts gaan!!!!!!!! Ben blij dat jij een goedkopere oplossing gevonden hebt Mieke!!!

En wat dat luisteren betreft............ben er al druk mee bezig. Nog even en ik versta zelf Gaelisch  :laughing7: :laughing7:
Groetjes,

Sandra

Offline Mieke

• Schotland fan
En ik wilde er vanmiddag nog wel voor naar de huisarts gaan!!!!!!!! Ben blij dat jij een goedkopere oplossing gevonden hebt Mieke!!!

En wat dat luisteren betreft............ben er al druk mee bezig. Nog even en ik versta zelf Gaelisch  :laughing7: :laughing7:

voor dat laatste kan ik je naar dokter Yo doorverwijzen!

:sunny:
Runrig -Travellers

Offline Sandra

• Schotland fan
  • Scotland forever
Is toch altijd gek dat je al zo vlug je favorieten hebt/krijgt............Blijkt dat ik de wat snellere nummers wel mooi vind maar de ballads zijn echt geweldig! Vooral "every river" is nu één van mijn favorieten!!!!
Groetjes,

Sandra

Offline Mieke

• Schotland fan
is ook mooooooooo!!!!!!!!!!!!

een echte meezinger op de concerten  :bagpipe

ff een snelle link: http://www.youtube.com/watch?v=Bsmvf58_GU4
Runrig -Travellers

Offline Sandra

• Schotland fan
  • Scotland forever
Mooi!!!!!!!!!!!!!
Groetjes,

Sandra

Offline Mieke

• Schotland fan
Goed nieuws voor degenen die bij mij tickets voor bovengenoemd concert hebben besteld:

Ze zijn binnen!!! we gaan er weer een feestje van maken!  :bagpipe  :hello2:
Runrig -Travellers

Offline Wilma

• Schotland fan
Leuk,

Offline Hermie

• Schotland fan
Ze zijn binnen!!!

en het feest kan beginnen !!!! :hello2:

oh nee, dat is een heel ander liedje .... ;)

In the distance day was dawning, comes to me the early morning
Something tells me that I’m going home.....

Offline Mieke

• Schotland fan
Runrig -Travellers