Auteur Topic: Vakantiehuis in Nederland gezocht!  (gelezen 5213 keer)

Offline Driekje

• Schotland fan
Vakantiehuis in Nederland gezocht!
« Gepost op: 23 aug 2012, 20:48 »
Henk en ik zijn 6 jaar geleden naar Nederland geemigreerd, maar willen zo nu en dan naar Nederland voor familie- en vriendenbezoek. Wij kunnen dan altijd bij familie of vrienden logeren, maar zoeken ook een eigen tijdelijk onderkomen, waar we ook met onze dochter uit Frankrijk kunnen verblijven. Wie weet een geschikt huisje, liefst zo centraal mogelijk in Nederland gelegen?

Offline Fiona

• Schotland fan
Re:Vakantiehuis in Nederland gezocht!
« Reactie #1 Gepost op: 23 aug 2012, 21:41 »
Driekje, krijgt de eerste die de fout opmerkt een prijsje  :laughing7: :laughing7: ?

De vraag is me niet helemaal duidelijk, wil je een huisje kopen of langdurig huren of voor zo nu en dan ?!

Offline Struner

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 23 aug 2012, 21:46 »
Henk en ik zijn 6 jaar geleden naar Nederland geemigreerd [...]
Moi Driekje,
Welk Nederland bedoel je:
in Texas, VS of in Colorado, ook VS
of op weg naar het zomerfestijn, vlak bij bij Giethoorn

MVG,
---Peter.

Offline Struner

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 23 aug 2012, 21:52 »
Terwijl ik me de kop suf zat te piekeren over wat Driekje nu kon bedoelen, struikelde Andrea ook al
Driekje, krijgt de eerste die de fout opmerkt een prijsje  :laughing7: :laughing7: ? [...]

Offline Bute

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 23 aug 2012, 21:54 »
Driekje, krijgt de eerste die de fout opmerkt een prijsje  :laughing7: :laughing7: ?

:D  Ik had haar al een PB-tje gestuurd, maar ze slaapt geloof ik.................. ;)
There are two seasons in Scotland - Winter and July.

Offline Mieke

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 23 aug 2012, 22:09 »

ik vond het wel leuk, volgens mij wil ze zooo graag  :laughing8:
And I'll carry you, till this great race is over...
Runrig -Travellers

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 23 aug 2012, 23:04 »
:D  Ik had haar al een PB-tje gestuurd, maar ze slaapt geloof ik.................. ;)

Dus jij claimt de prijs  ?  :nono:

Offline Driekje

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 23 aug 2012, 23:07 »
hahaha, waar voel ik me nu thuis? Volgens mij voelt Schotland niet meer aan als emigratieland. Ik bedoel dus dat we naar Schotland, nu ons woonland, ons thuisland, zijn geemigreerd. Andrea, jij hebt de prijs! Of Bute met een pbtje? Moet ik nog lezen. Maar ik heb nog geen huisje. Is alleen maar voor vakantie. Nu, wie weet?

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #8 Gepost op: 23 aug 2012, 23:40 »
Andrea, jij hebt de prijs!

:hello2: :hello2: :hello2: :hello2:

Maar even serieus: wij hebben regelmatig een huisje gehuurd toen alle kinderen nog mee gingen.
Wij vonden toen Beekbergen erg centraal, zo op de A1, mijn familie op de Veluwe, schoonfamilie in het oosten des lands, veel vrienden in Twente en 1,5 uur (?) van IJmuiden. Het huisje was op een (Landal ?) Park, maar daar weet ik eigenlijk niet zoveel meer van, we waren veel op pad  :sunny: Maar er zijn vast wel meer vakantiehuisjes te huur in Beekbergen  :wave: