Reizen in Schotland > Reizen door Schotland op de motor

7 a 8 dagen op de motor

<< < (4/4)

Fiona:
Mmmmmm , vindt het eigenlijk wel interessant.

Jij beticht mij van vooroordelen: ik heb het over SOMMIGE motorrijders en "hopen dat het uitzonderingen zijn", terwijl jij generaliseert "dat automobilisten totaal geen idee hebben wat motorijden inhoudt!"

PS  En al die uitroeptekens maken het er ook niet leuker op  :nooo

Najari:
Ik rij voor mijn werk erg veel met de motor en auto en mijn ervaring is dat de gemiddelde Nederlander een koekwaus :bonk is op de weg.
Motor of auto bestuurder.
Als ik in Duitsland ben heb ik altijd een veiliger gevoel op de weg.
Daar snappen ze het wel over het algemeen :hello2:

Kokkie:

--- Citaat van: Andrea op 18 sep 2012, 14:01 ---Mmmmmm , vindt het eigenlijk wel interessant.

Jij beticht mij van vooroordelen: ik heb het over SOMMIGE motorrijders en "hopen dat het uitzonderingen zijn", terwijl jij generaliseert "dat automobilisten totaal geen idee hebben wat motorijden inhoudt!"

PS  En al die uitroeptekens maken het er ook niet leuker op  :nooo

--- Einde van citaat ---

Sorry Andrea die uitroep tekens zijn niet verkeerd bedoeld,maar wat ik eigenlijk wil zeggen is:
Motorrijders hebben allemaal ervaring met autorijden en andersom is het maar zeer weinig.
Automobilisten hebben echt geen idee dat de manier van motorrijden totaal afwijkt van autorijden.
Bijv.
Pijlen op de weg,zebrapaden,putdeksels,zand,grind,olie enz.
Dit zijn voor motorrijders zaken die van levensbelang zijn om hier rekening me te houden. Automobilisten hoeven hier niet ( of niet zoveel) rekening me te houden.
En wat ik al eerder zei.
Contact met het wegdek.
Motor slechts enkele vierkante centimeters!!!!!!!!!

Sonnie:
Ehm.. ik heb motorrijles gehad van een instructeur die geen rijbewijs B had en eerlijk toegaf geen idee te hebben hoe het is om auto te rijden. Dus ook hier: er zijn altijd uitzonderingen  :aye ;)

Maar het is waar: de meeste motorrijders hebben het voordeel zich ook goed in de plek van de autobestuurder te kunnen verplaatsen. Maakt niet dat iedere motorrijder dat ook daadwerkelijk dóet natuurlijk. Overal heb je 'gekken' tussen zitten, zowel bij motorrijders als bij automobilisten. Alleen is die laatste groep gewoon veel groter, dus (helaas) het aantal 'gekken' ook  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie