Auteur Topic: tussenstop in Inverness  (gelezen 7177 keer)

Offline Marieke

• Schotland fan
tussenstop in Inverness
« Gepost op: 13 aug 2012, 22:08 »
We hebben onderweg van Newtonmore naar Fort William een tussenstop (of overstap) van 2 uur. Is er een leuke plek, in de buurt van het busstation waar we even kunnen verpozen, misschien aan het water? We hebben wel een trekkersrugzak op onze rug dus al te ver lopen is niet echt een optie...

Offline Wilma

• Schotland fan
Re:tussenstop in Inverness
« Reactie #1 Gepost op: 13 aug 2012, 22:16 »
Waar heb je een stop? kan je niet in één keer naar Fort William?

Offline Bute

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 13 aug 2012, 22:24 »
De clue zit in de titel van dit topic neem ik aan:  tussenstop in Inverness.................... :laughing8:
There are two seasons in Scotland - Winter and July.

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 13 aug 2012, 22:35 »
Kan je niet even op een plattegrond van Inverness kijken waar het busstation ligt en waar iets is waar je heen zou kunnen.

Offline Màiri

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 13 aug 2012, 23:14 »
Bij het station heb je allemaal leuke pubjes en winkels. Het doet best wel gezellig aan. Maar ik ben nooit echt verder geweest dan de straten om het station, dus ik kan je verder helaas niet adviseren.

Offline anja

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 14 aug 2012, 07:45 »
er is een busstation bij het treinstation, dus als je daar moet wachten komt dat goed uit, want daar tegenover ligt het winkelcentrum en daar vlakbij is ook inverness castle en er is een kiltmaker tegenover het kasteel en je kunt er een mooie wandeling langs de river ness maken. Op het station kun je een plattegrond halen en daar staan de bezienswaardigheden ook op.
Veel plezier!

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 14 aug 2012, 08:22 »
De clue zit in de titel van dit topic neem ik aan:  tussenstop in Inverness.................... :laughing8:

Had ik niet gezien....

Offline Sandra

• Schotland fan
  • Scotland forever
« Reactie #7 Gepost op: 14 aug 2012, 13:29 »
er is een kiltmaker tegenover het kasteel

Als het dezelfde kiltmaker is als waar wij geweest zijn in Inverness dan is dat wel leuk om te bekijken. Je bent er zeker geen 2 uur bezig maar het is wel grappig om een keer gezien te hebben. Durf eigenlijk niet te zeggen of die van ons tegenover het kasteel lag, hij lag zeker wel aan de rivier. Ik heb even gegoogled en die waar wij geweest zijn ligt aan 4-9 Huntly Street.
Groetjes,

Sandra

Offline Marieke

• Schotland fan
« Reactie #8 Gepost op: 14 aug 2012, 21:37 »
Bedankt voor de tips, precies wat ik in gedachten had! Nog n paar uurtjes slapen, om 3.30 gaat de wekker, en dan mogen we! Jullie horen nog van mij!

Offline Màiri

• Schotland fan
« Reactie #9 Gepost op: 14 aug 2012, 21:53 »
Bedankt voor de tips, precies wat ik in gedachten had! Nog n paar uurtjes slapen, om 3.30 gaat de wekker, en dan mogen we! Jullie horen nog van mij!

Heel veel plezier!! :hello2:

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #10 Gepost op: 14 aug 2012, 22:07 »
Veel plezier

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #11 Gepost op: 14 aug 2012, 22:29 »
Veel plezier