Sandra, ik heb eens even de website van outdoorcamper in combinatie met jouw verslag gelezen en ik vraag me af of dit misschien de eerste Schotland reis was van deze club. Er zijn een aantal dingen die ik onbegrijpelijk vind.
Een chauffeur die eigenlijk de combinatie bus + trailer niet mag rijden, de rit langs Loch Lomond ( de erg smalle gedeeltes tussen Tarbert en Ardlui, die wij met auto en caravan al proberen te vermijden) met deze onnoemelijke lange combinatie. Alsmede de single track road naar de camping in Glenbrittle op Skye.
En dan het beklimmen van de Ben Nevis met ongeoefende wandelaars................. Ik woon dus in Schotland en lees regelmatig dat de (vrijwillige !) mountain rescue teams weer hebben moeten uitrukken. En het aantal doden ieder jaar niet te vergeten.
Ik kan me dus heel goed voorstellen dat een aantal mensen naar huis wilden, je kunt pech hebben, maar was wel erg veel van het "slechte" voor een reisorganisatie. Er hangt toch een behoorlijk prijskaartje aan deze reizen. Hopelijk heb je volgend jaar meer geluk, maar persoonlijk zou ik ze geen tweede kans gunnen

Het spijt me dat het een negatief verhaal is geworden, (het blijft een mooi verslag

) maar het moest me toch even van het hart