Auteur Topic: Taxi naar Schiphol  (gelezen 6308 keer)

Offline Marieke

• Schotland fan
Taxi naar Schiphol
« Gepost op: 25 jul 2012, 12:35 »
Aangezien we vroeg vliegen (gelukkig!) kunnen we niet met openbaar vervoer naar Schiphol. Ik ging op zoek naar een schipholtaxi maar stuitte op internet op zoveel bedrijfjes en bedrijven dat ik niet weet welke te kiezen...Iemand ervaring of tips? We wonen 20 min van Schiphol vandaan...

Offline trom

• Schotland fan
Re:Taxi naar Schiphol
« Reactie #1 Gepost op: 25 jul 2012, 13:05 »

Offline Roald

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 26 jul 2012, 16:29 »
Een 'gewone' taxi ? Als je zo dichtbij woont hoef je toch niet perse een Schiphol-taxi te hebben ? Of zijn die over het algemeen goedkoper ? Of familie/vrienden die in de buurt wonen :icon_thumleft:
Leven en laten leven

Offline Sinie

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 26 jul 2012, 19:23 »
Aangezien we vroeg vliegen (gelukkig!) kunnen we niet met openbaar vervoer naar Schiphol. Ik ging op zoek naar een schipholtaxi maar stuitte op internet op zoveel bedrijfjes en bedrijven dat ik niet weet welke te kiezen...Iemand ervaring of tips? We wonen 20 min van Schiphol vandaan...

Hallo Marieke,

Wel fijn dat je zo dichtbij woont maar is het niet mogelijk met de intercity??? of rijden er helemaal geen treinen die richting? weet natuurlijk ook niet hoe vroeg jullie op Schiphol moeten zijn, kijk anders eens op de website van Schiphol zelf, groetjes Sinie :bagpipe

Offline Marieke

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 27 jul 2012, 13:29 »
Bedankt alvast voor het meedenken... Er rijden zeker treinen maar we vliegen om 7 uur, en omdat je er altijd eerder moet zijn redden we het net niet met de trein, en wat betreft een beroep op familie doen; we zijn met 5 personen, dus dan moet diegene al een 6 of meer persoons auto oid hebben of we moeten 2 personen bereid vinden... De "schipholtaxi's"zijn inderdaad een stuk voordeliger, je krijgt een afgesproken prijs ipv op de meter, ik wist er eerder ook niet van overigens. Er zijn er alleen zo veel dat ik niet weet welke te kiezen... :dontknow:

Offline McHenk

• Schotland fan
  • Anno 2000
« Reactie #5 Gepost op: 27 jul 2012, 14:21 »
Jullie wonen niet toevallig in de buurt van de Zuittangent lijn (bus 300/310/N30)...?

Offline Marieke

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 28 jul 2012, 07:12 »
Nope  :nooo Het is echt heel frustrerend om er zo dichtbij te wonen en dan niet op tijd daar te kunnen zijn...  En dan vliegen we niet eens midden in de nacht of zo. Woon wel in de buurt van Haarlem waar ie doorheen rijdt, maar kan niet in Haarlem komen met openbaar vervoer. Volgens een vriendin die conductrice is kun je vanaf andere bestemmingen eerder op Schiphol aankomen maar vanaf de Ijmond niet :verward