Reizen naar Schotland > Naar Schotland met een huisdier

Hond en P&O(Europoort/Hull)

<< < (2/9) > >>

gerdien:
Ik heb net via marktplaats een hondenrek gekocht.Kan Kwispel mooi in de auto blijven en geen gekke dingen uitvoeren in de kofferruimte.Daar heeft ze mooi de ruimte en deze kent ze...

Màiri:
Toch blijft het een autodek, waar veel herrie is. Dit geeft toch veel stress bij zo'n hond en het is niet dat je elk uur even naar je auto kunt om je hond te checken, dat is niet toegestaan. Dan vooral met zo'n border collie, die veel beweging nodig heeft en aandacht, is het niet zo diervriendelijk. Ik zou het echt nooit mijn hond aandoen, en al helemaal geen herder.

Bute:
Hoelang duurt de overtocht?...................

Màiri:

--- Citaat van: Bute op 07 jul 2012, 16:05 ---Hoelang duurt de overtocht?...................

--- Einde van citaat ---

Volgens mij is het 12 uur varen. Van 21 uur 's avonds tot 9 uur 's morgens. Plus dat je er op tijd aan boord moet zijn, dus dat is nog iets van een extra half uur tot uur, plus de wachttijd in de auto om aan boord te gaan, plus de wachttijd in de auto om weer van boord te gaan. In totaal dus best een lange tijd.

Bute:

--- Citaat van: Màiri op 07 jul 2012, 16:25 ---Volgens mij is het 12 uur varen. Van 21 uur 's avonds tot 9 uur 's morgens. Plus dat je er op tijd aan boord moet zijn, dus dat is nog iets van een extra half uur tot uur, plus de wachttijd in de auto om aan boord te gaan, plus de wachttijd in de auto om weer van boord te gaan. In totaal dus best een lange tijd.

--- Einde van citaat ---

Da's inderdaad best lang............. :sad1:........

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie