Auteur Topic: Woodend camping Lairg  (gelezen 16454 keer)

Offline gerdien

• Schotland fan
Woodend camping Lairg
« Gepost op: 20 jun 2012, 10:46 »
Bestaat deze nog? Heb er een aantal jaren geleden gestaan en deze werd beheerd door een al wat oudere vrouw.
Nu willen we er deze zomer weer naar toe voor een aantal nachtjes...
Kan op internet geen nieuwere recensie vinden dan 2009...
Gr.Gerdien

Offline Fiona

• Schotland fan
Re:Woodend camping Lairg
« Reactie #1 Gepost op: 20 jun 2012, 12:22 »
Bestaat deze nog?
Gr.Gerdien

Misschien kan je even bellen ?

Offline gerdien

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 20 jun 2012, 12:30 »
Goed idee... :D

Offline Lenie

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 20 jun 2012, 23:07 »
Heb je een telefoon nummer dan? wij zouden ook wel willen weten gaan binnenkort ook die kant op?

Offline gerdien

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 21 jun 2012, 07:17 »
Phone 01549 402248.Ik zal straks eens even bellen.Vond het een prachtig,rustige camping!!

Offline gerdien

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 21 jun 2012, 10:24 »
Ik heb gebeld! En ze runt nog steeds de camping!!Geweldig!!

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 21 jun 2012, 11:26 »
Ik heb gebeld!

Zo simpel kan het soms zijn  :tongue3: Ik ga hem ook bij mijn "favorites" zetten  :icon_thumleft:

Offline eddy en miranda

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 21 jun 2012, 20:29 »
Van de week nog langs gereden. Zit er  leuk en goed uit!!

Offline Lenie

• Schotland fan
« Reactie #8 Gepost op: 26 jun 2012, 21:00 »
Ik heb gebeld! En ze runt nog steeds de camping!!Geweldig!!

Leuk dank je wel ik heb ook intresse in die buurt dus heb het nr opgeschreven. Wanneer ga je dan weet ik misschien hoe je het is bevallen.

Offline gerdien

• Schotland fan
« Reactie #9 Gepost op: 27 jun 2012, 10:58 »
Wij trekken rond vanaf 6 aug.Ik denk zo rond 14/15 aug. Zijn er al eens eerder geweest en als je geen hoge eisen aan faciliceiten stelt en hoofdzakelijk voor het uitzicht gaat dan zit je hier prima!!
Wanneer gaan jullie?

Offline Lenie

• Schotland fan
« Reactie #10 Gepost op: 27 jun 2012, 21:58 »
wij gaan over een paar weken dus iets eerder wij camperen hier altijd bij de boer moet ik me zoiets voorstellen dan is het voor ond goed. Als ik maar een douche heb we hebben toch een caravan voor de rest :)

Offline gerdien

• Schotland fan
« Reactie #11 Gepost op: 28 jun 2012, 07:19 »
Ja,daarmee moet je het vergelijken.
De douches zijn wel gedateerd,maar als het schoon is,vind ik dat geen probleem.
Het uitzicht op loch Shin is schitterend!!

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #12 Gepost op: 28 jun 2012, 11:01 »
Inderdaad, de locatie van een camping vind ik ook veel belangrijker dan de rest, vooral als je een caravan hebt. En je waardeert je douche thuis des te meer  :icon_thumleft:
Sommige reviews scoren laag omdat er bv een knorrige beheerder is, nou die zie je maar 1 hooguit 2 keer, die man heeft meer last van zichzelf bedenk ik me altijd maar  :laughing7:

Offline gerdien

• Schotland fan
« Reactie #13 Gepost op: 28 jun 2012, 16:42 »
alvast een fijne vakantie gewenst!!! :icon_thumleft:

Offline Lenie

• Schotland fan
« Reactie #14 Gepost op: 28 jun 2012, 20:31 »
Dank je wel jullie ook !!!we zouden mekaar tegen kunnen komen  :hello2: :hello2: :hello2:ik zal zwaaien naar elke nl auto wij hebben er een eriba achter hangen :icon_sunny: :icon_sunny: :icon_sunny:

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #15 Gepost op: 28 jun 2012, 21:05 »
Dank je wel jullie ook !!!we zouden mekaar tegen kunnen komen  :hello2: :hello2: :hello2:ik zal zwaaien naar elke nl auto wij hebben er een eriba achter hangen :icon_sunny: :icon_sunny: :icon_sunny:

Ha en wij rijden altijd heel anoniem rond in onze Britse auto en caravan, wel met Forum sticker  :icon_thumleft:

Nog een anecdote, toen we eens op een camping in Engeland stonden. Nederlanders liepen iedere keer langs, nogal luid commentaar leverend op ons bedoeninkje, in de veronderstelling dat we hen niet verstonden. We hadden daar wel lol om, maar onze jongste (toen een jaar of 7) meende die pret te moeten verstoren en zei na een paar dagen toen ze weer langsliepen: "Wij zijn ook Nederlanders hoor" ze verschoten van kleur en we hebben ze niet meer gezien. :laughing7:

Offline Danny

• Schotland fan
« Reactie #16 Gepost op: 29 jun 2012, 01:29 »
Dat heb ik eens meegemaakt op een camping in Tyndrum daar had ik mijn tent staan en de motor ernaast met het kenteken niet zichtbaar. :evil5:
En er streek daar een hele groep nederlandse studenten neer naast mij die de western road aan het bewandelen waren. :laughing7:
En dus hoorde ik ze ook over mij en mijn tent (ik heb zo`n laavvu =een soort indiaanse tipi) allerlei rare opmerkingen maken. :laughing8:
Ik heb ze een tijdje aangehoord en ben toen broodjes gaan halen omdat ik zag dat ze op muesli en spaghetti leefden. :sad2:
Toen ik ze later in het Nederlands uitnodigde om een broodje pindakaas te komen eten vielen ze aan als wolven want sommigen hadden daar al dagen over gedroomd en de meesten dorsten mij uit schaamte niet meer aan te kijken.  :icon_pale: :crybaby2:
Danny  :wave: :bagpipe

Offline gerdien

• Schotland fan
« Reactie #17 Gepost op: 29 jun 2012, 07:19 »
Wij een Hobby!!Met een Freelander ervoor. :wave:
Heb er al zo'n zin in.Dit wordt de 13e keer en de aankomende 3 weken zijn weer veel te kort :dontknow:...
Nog 5 weekjes wachten... :sad1:

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #18 Gepost op: 29 jun 2012, 10:40 »
Lenie, wij zouden elkaar wel tegen kunnen komen  :wave: Wij rijden met Honda Estate en kleine Elldis Vogue met recent opgepimpt badkamertje, maar ja dat zie je van de buitenkant natuurlijk niet :laughing7:

Offline Lenie

• Schotland fan
« Reactie #19 Gepost op: 30 jun 2012, 22:07 »
Leuke dingen zijn dat he wij hebben 3 jaar in Plymouth gewoond en gingen elke zaterdag naar de stad wij woonde in Crownhill dat was aan de buitenkant van plymouth en dan zag je ook veel buitenlanders in de zomer.

En wij ginge parkeren in de garage daar en een stelletje nederlanders wisten niet wat ze moesten doen en waren al een tijdje aan het dralen en zeiden in het ned kijken hoe die Engelsen het doen :icon_thumleft: wij gooide onze munten erin en kreeg me briefje en draaide me om en zei nou zo dooen die Engelse het gewoon je muntjes erin gooien hahahahahah we moesten er samen gelukkig om lachen en ze hadden geen klein geld en ik heb ze wat 50p gegeven en ze waren wel blij.....

Wat moet ik me voorstellen van een Elldis Vogue ? en gaan jullie ook trekken ik ga zwaaien als ik je zie hoor :laughing7: :laughing7: :laughing7: :laughing7:

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #20 Gepost op: 01 jul 2012, 13:50 »

Wat moet ik me voorstellen van een Elldis Vogue ? en gaan jullie ook trekken ik ga zwaaien als ik je zie hoor :laughing7: :laughing7: :laughing7: :laughing7:

Zo dus !

We beginnen half juli in Ballater en dan :dontknow: :icon_sunny:

Offline Lenie

• Schotland fan
« Reactie #21 Gepost op: 01 jul 2012, 19:31 »
ok ik ga naar je uit kijken weet nu wat vooreen het is wij hebben een eriba die is snel te herkennen met een hefdak en een ned kenteken :icon_sunny: :icon_sunny: :icon_sunny: :icon_sunny:

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #22 Gepost op: 01 jul 2012, 21:02 »
Ik denk dat ik minder Eribaatjes zie dan jij Elldisjes  :laughing7:, maar wie weet .......

Offline Lenie

• Schotland fan
« Reactie #23 Gepost op: 01 jul 2012, 21:03 »
Ik denk dat ik minder Eribaatjes zie dan jij Elldisjes  :laughing7:, maar wie weet .......

nou dan moet jij maar gaan zwaaien dan :icon_sunny:

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #24 Gepost op: 01 jul 2012, 21:06 »
nou dan moet jij maar gaan zwaaien dan :icon_sunny:

:wave: :wave: :wave: :wave: