Auteur Topic: Plannen om de WHW te gaan doen  (gelezen 48770 keer)

Offline Toeter

• Schotland fan
Re:Plannen om de WHW te gaan doen
« Reactie #100 Gepost op: 12 mei 2013, 07:17 »
Bedankt weer voor het mooie verslag en de prachtige foto's.  :icon_thumleft:
Krijg gewoon weer kriebels in mijn buik, als ik de foto's zie. Wat een schitterend land.  :vlag :vlag
Helaas duurt het nog een aantal jaar, voordat wij weer gaan.
Onze kleine man moet een paar jaartjes ouder zijn.  :laughing7:
Tot die tijd geniet ik van de reisverslagen.
Nogmaals BEDANKT!!!!!!  :hello2: :hello2: :wave:

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #101 Gepost op: 12 mei 2013, 09:10 »
Leuk verslag, prachtige foto's (veel herkenbaars) en gelukkig toch een mooie vakantie!

Offline lesja

• Schotland fan
« Reactie #102 Gepost op: 12 mei 2013, 11:15 »
heel mooi verslag, ik heb er van genoten.

Offline Gera

• Schotland fan
« Reactie #103 Gepost op: 12 mei 2013, 11:24 »
Mooi verslag en fijn dat jullie er toch van genoten hebben ondanks dat het wat anders liep dan gepland. Ook best nog wel wat bekende plekjes gezien.

Offline Marieke

• Schotland fan
« Reactie #104 Gepost op: 12 mei 2013, 12:21 »
Wat een prachtig verslag, ik kan me voorstellen dat de wending die jullie reis nam zuur was maar zo te lezen was het evengoed een prachtige reis vol met leuke ontmoetingen en stunning vieuws...

Ben ook benieuwd hoe het nu met je knieen is, was het puur overbelasting?

Offline Sonnie

• Schotland fan
« Reactie #105 Gepost op: 12 mei 2013, 12:41 »
Bedankt voor alle leuke reacties  :sunny: Het was uiteindelijk echt een toffe vakantie ja.. gelukkig wel  ;)

Mijn knieën zijn nog erg gevoelig, mijn rechterknie doet nu aan de achterkant pijn en bij sommige bewegingen ook nog aan de voorkant. Het voelt als overbelasting en ik heb even rond gegoogeld en de omschrijvingen die ik lees herken ik wel. Morgen ga ik een sportfysio bellen voor consult. Ik wil eigenlijk over 2 maanden een hardloopwedstrijd doen maar ik weet niet of het haalbaar is. Dus met begeleiding wil ik kijken wat ik moet/kan doen en ik wil ook meteen vragen hoe ik mijn knieën zo kan trainen dat me dit niet nog eens over komt.

Misschien moet ik wel gewoon in Schotland gaan wonen zodat ik dagelijks kan trainen  :laughing8: :hypocriet
onze foto's en vakanties: www.sonnie-tieske.nl

Offline Freerk08

• Schotland fan
« Reactie #106 Gepost op: 12 mei 2013, 17:08 »
Wat een straf dat Schotland zeg :laughing7: :laughing7: Geweldig verslag en mooie foto's en ik hoop dat je knie erg snel beter gaat en de problemen worden opgelost!
Our problems on earth may seldom cease, so sit ye a while and be at Peace

Offline Jessy

• Schotland fan
« Reactie #107 Gepost op: 12 mei 2013, 20:24 »
Mooi verslag , met prachtige foto's ! Heb weer erg genoten  :aye Leuk om ook Andrea te ontmoeten  .
Spijtig van je blesure dat was een flinke tegenslag voor je .
Alsnog een mooi vervolg van je reis ,weliswaar  op een andere manier  , ook leuk kennis te maken  met de Aussie's  .  :icon_thumleft:

Offline Light

• Schotland fan
« Reactie #108 Gepost op: 12 mei 2013, 22:27 »
Het verslag is inmiddels af http://www.sonnie-tieske.nl/verslagen/Westhighlandway/WHW.html Voor wie het leuk vindt..  :)

Enorm genoten van jullie mooie verslag en foto's  :icon_sunny: Juist omdat wij al veel langer niet meer dat soort 'tracks' kunnen lopen, zijn jullie foto's voor ons erg welkom en nu al dierbaar. Dank jullie wel!
En Sonnie: knie-operaties zijn erg riskant!!! ERG riskant... meer zeg ik niet.
Hopelijk gaat 't inmiddels beter qua pijn. Succes met je consult morgen!  :icon_thumleft:
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken

Offline max

• Schotland fan
« Reactie #109 Gepost op: 22 aug 2013, 12:30 »
Ach wat gaaf!! Mooie foto's, ik heb nog lang niet alles op de site bekeken, wel Oban natuurlijk want daar komen we vaak. Waarom kon de hond eigenlijk niet mee? Ik ben aan het kijken naar lange routes die ik ook met de hond kan doen. Dat valt nog niet mee, maar ik zoek gewoon verder :-)

Hoe gaat het met de knie inmiddels? Geen last meer?

Offline Sonnie

• Schotland fan
« Reactie #110 Gepost op: 23 aug 2013, 11:24 »
Nou, we gingen vliegen en het is erg ingewikkeld B&B's te vinden waar honden welkom zijn. Vandaar  :)

Knieën gaan beter maar ik ben er nog niet helemaal. Moet langzaamaan weer kracht opbouwen, maar dat komt wel goed  :icon_thumleft: We zijn een weekje naar Zuid Limburg geweest en daar ging het wandelen in de heuvels weer helemaal goed, en zelfs een stuk gefietst.

Offline max

• Schotland fan
« Reactie #111 Gepost op: 23 aug 2013, 12:02 »
Mmm ja dat is lastiger denk ik als je in B&B zit en alles moet uitzoeken. Toch wil ik het wel gaan proberen om zoiets te doen (maar korter voor de eerste keer natuurlijk) met de woef. Ze traint nu al steeds met me mee, en in maart loop ik een ultra (53 km) in Northumberland (engeland) en traint zij ook vrolijk mee. Moet nog even bedenken tot welke afstand. Wat een ontzettend schattige foto's van de cocker op jouw site!! Echt te leuk.

Sterkte met de knie, altijd lastig. Ooit tijdelijk een knie brace geprobeerd? Soms werkt dat prima om alles weer sterk te krijgen met oefeningen en geeft de brace ondersteuning tijdens het wandelen en klimmen.

Offline Sonnie

• Schotland fan
« Reactie #112 Gepost op: 23 aug 2013, 13:31 »
hehe Sam oogt erg schattig ja, maar het is een monstertje hoor  ;)
Wat voor hond heb je?

De fysio heeft me afgeraden met een brace te lopen, alleen als het echt pijnlijk is, maar dan is rust eigenlijk beter. Ze gaf aan dat de spieren beter sterk worden door geen hulpmiddel te gebruiken.

Offline max

• Schotland fan
« Reactie #113 Gepost op: 23 aug 2013, 14:18 »
Klopt, daarom schreef ik ook oefeningen om sterker te maken, en dan als ondersteuning tijdens lopen en klimmen tijdelijk een brace. Niet altijd, want da's niet goed nee. Oefeningen doen wonderen in veel gevallen (als er tenminste geen slijtage etc is). Ik heb een Hongaarse Vizsla! Kan ik een foto posten?

Erg harig op moment van de foto, ze is een draadhaar maar hier vlak voor een trimbeurt maar wel met haar eigen rugzak

Offline Sonnie

• Schotland fan
« Reactie #114 Gepost op: 23 aug 2013, 16:07 »
Wat een lekker koppie!! Ik hou wel van harig  :aye ;)
Ik heb voor Sam ook een tas maar dat werkt toch niet helemaal goed met een bewegelijke Cocker.. En eigenlijk is ie net ff te groot voor hem.