Auteur Topic: vraagje caravan verzekeing  (gelezen 9536 keer)

Lenie

• Gast
vraagje caravan verzekeing
« Gepost op: 25 apr 2012, 19:34 »
Ik heb een vraag moet de caravan verzekerd zijn in Schotland. Wij hebben een eriba uit 1994 nog een super goed ding maar hebben hem niet verzekerd want de dagwaarde is niks meer natuurlijk. Als hij achter je auto zit is hij hier verzekerd en we hebben ook nog een extra autopech verzekering afgesloten bij het reisbureau en we hebben ANWB buitenland hulp. Mijn verzekerings man zei dat dit voldoende is wat is jullie mening???

Lenie

• Gast
Re:vraagje caravan verzekeing
« Reactie #1 Gepost op: 27 apr 2012, 18:38 »
Heeft niemand hier een antwoord op deze vraag of eens meegemaakt???????

Andrea

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 27 apr 2012, 20:09 »
Ik denk dat je de verzekeringsman gewoon moet geloven  :aye Waarom twijfel je  :icon_scratch:

Lenie

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 27 apr 2012, 23:32 »
Mijn man dacht dat hij iets op de tv hierover gezien had in een programma zoals bv kassa, dus ik dacht vraag het even hier omdat sommige daar ook wonen ik dacht misschien weet iemand dat.

Andrea

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 27 apr 2012, 23:49 »
Ja, wij hebben een caravan en wonen "daar"  :icon_thumleft:, maar daar heb je niet zoveel aan.
Misschien kun je de vraag stellen op www.caravan-forum.nl

Lenie

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 28 apr 2012, 20:13 »
ok ga ik het daar eben vragen moet ik me eerst aanmelden zie ik  :laughing7:

kentrabay

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 13 mei 2012, 00:36 »
is het niet zo dat je caravan automatisch verzekerd is voor WA  zolang hij aan je auto hangt.
alleen de inhoud natuurlijk niet maar dat valt misschien onder je inboedelverzekering.ook beschadigingen aan de caravan zelf vallen niet onder de autoverzekering.

Lenie

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 14 mei 2012, 22:09 »
ja als hij aan je auto zit is hij verzekerd dat is tenminste zo hier in nederland en heb ook ANWB en een reisverzekering ook voor de auto dus ik denk dat het wel goed zit.

Borghaerts

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 15 mei 2012, 09:44 »
...dus ik denk dat het wel goed zit.

is het niet zo dat je caravan automatisch verzekerd is voor WA  zolang hij aan je auto hangt.....

Sorry, maar zou je het niet ZEKER moeten weten voordat je de weg op gaat ?
Zou er niet tegen kunnen om er maar van uit te gaan dat het goed is.
Als er iets gebeurd dan komen de kleine lettertjes  :evil5: ter sprake en kan je goed je neus stoten  :sad2: en niet te denken aan
de eventuele schade/letsel van de tegenpartij.... :help:

Lenie

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 15 mei 2012, 20:00 »
Heb het gevraagt aan mijn tussen persoon van de verzekering en als hij aan je auto hangt ben je gewoon goed verzekerd hoor. Maar weet niet wat het land voor schrijft daarom schreef ik dit omdat er mensen wonen in Schotland.

Andrea

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 15 mei 2012, 20:28 »
Heb het gevraagt aan mijn tussen persoon van de verzekering en als hij aan je auto hangt ben je gewoon goed verzekerd hoor. Maar weet niet wat het land voor schrijft daarom schreef ik dit omdat er mensen wonen in Schotland.

Nee Lenie, het heeft niets te maken met het land waar je naar toe gaat, maar wat je verzekering zegt  :icon_thumleft:

Lenie

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 15 mei 2012, 21:56 »
Nee Lenie, het heeft niets te maken met het land waar je naar toe gaat, maar wat je verzekering zegt  :icon_thumleft:

ok dan zit het goed want dat heb ik goed nagevraagt ;)