Auteur Topic: B&B zoeken  (gelezen 12021 keer)

Offline danielGS

• Schotland fan
B&B zoeken
« Gepost op: 22 apr 2012, 23:02 »
Hallo,

op 11mei reizen wij met 4 motoren naar Schotland  :icon_sunny:
Nu hebben wij deze week besloten om door tijdsgebrek toch niet te kamperen maar te overnachten in B&B ......nu hebben wij door te googelen reeds enkele B&B gevonden en gemaild maar alles lijkt volzet te zijn   :crybaby2: ik weet het ......wij zijn wel wat aan de late kant om te beginnen zoeken
Nu is mijn vraag hoe wij het best te werk gaan om toch een slaapplaats te vinden

Alvast bedankt,

Daniel

Offline Fiona

• Schotland fan
Re:B&B zoeken
« Reactie #1 Gepost op: 22 apr 2012, 23:08 »
Misschien in een Youth Hostel ? Man en zoon maken overnachten hier regelmatig en zijn erg tevreden ! http://www.syha.org.uk/

Offline Ardblair

• Schotland fan
  • Highland Hospitality at its very best!
« Reactie #2 Gepost op: 23 apr 2012, 00:09 »
Hoi,

Wij hebben goede ervaringen met http://www.scottishaccommodationindex.com/

Mochten jullie nog langskomen in Fort William, wij hebben een garage met plaats voor motoren.

succes met zoeken naar de juiste slaapplaatsen.

groetjes,
Conny & Rene
www.ardblair.nl

Offline Sinie

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 23 apr 2012, 00:43 »
Hallo,

op 11mei reizen wij met 4 motoren naar Schotland  :icon_sunny:
Nu hebben wij deze week besloten om door tijdsgebrek toch niet te kamperen maar te overnachten in B&B ......nu hebben wij door te googelen reeds enkele B&B gevonden en gemaild maar alles lijkt volzet te zijn   :crybaby2: ik weet het ......wij zijn wel wat aan de late kant om te beginnen zoeken
Nu is mijn vraag hoe wij het best te werk gaan om toch een slaapplaats te vinden

Alvast bedankt,

Daniel

Hallo Daniel als je een goede B&B zoekt  weet ik er nog wel 1 voor je, goed verzorgd, redelijke prijs, en fantastische gastmensen...maar weet niet of je in North Lanarkshire rondrijd natuurlijk anders mail me maar mocht je er belang bij hebben dan mail ik je de gegevens door.

Groetjes Sinie :bagpipe

Offline danielGS

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 23 apr 2012, 07:14 »
Bedankt voor de Tips en de snelle reakties ;-)

De route is reeds uitgestippeld en misschien helpt het als ik de stopplaatsen vermeld waar we een slaapplaats zoeken .
Dat is 2 nachten in de buurt van Ullapool , 2 nachten nabij Tarbert op Harris , 1 nacht nabij Invergarry en 1 nacht nabij Hawick.
Alvast bedankt ;-)

Offline Mathilde

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 23 apr 2012, 08:31 »
Hallo Sinie,
Wij hebben al een paar keer reactie ontvangen dat alles vol is wat betreft de B&B. Wij willen heel graag in de buurt van Lanark 1 nachtje overbruggen voor we zondags de boot moeten nemen om weer huiswaards  te gaan. We willen namelijk de Falls of Clyde zien. Nu wist jij wel iets. Mag ik svp het adres van jou hebben.
Alvast bedankt.

Groetjes
Mathilde   :wave:

O, ja was ik even vergeten te vermelden. Het moet wel iets zijn met een twin bed. Ik heb namelijk last van het Restless Legs Syndroom, en mijn partner heeft ook een goede nachtrust nodig
I love Scottish summer, it's my favourite day of the year.

Offline Jurriaan

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 23 apr 2012, 11:25 »
voor 11 mei is een beetje kortdag. Helemaal als je vier individuele kamers zou willen. Twee twins of doubles zouden nog te doen zijn.

Kijk via Visitscotland en er zijn nog meer websites zoals Iknowscotland. Dit zijn listing sites waar veel B&B's bij zijn aangeslooten. Sommige hebben zelfs actuelle info over of ze plek hebben ja of nee.

Offline Sinie

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 23 apr 2012, 11:32 »
Hallo Sinie,
Wij hebben al een paar keer reactie ontvangen dat alles vol is wat betreft de B&B. Wij willen heel graag in de buurt van Lanark 1 nachtje overbruggen voor we zondags de boot moeten nemen om weer huiswaards  te gaan. We willen namelijk de Falls of Clyde zien. Nu wist jij wel iets. Mag ik svp het adres van jou hebben.
Alvast bedankt.

Groetjes
Mathilde   :wave:

O, ja was ik even vergeten te vermelden. Het moet wel iets zijn met een twin bed. Ik heb namelijk last van het Restless Legs Syndroom, en mijn partner heeft ook een goede nachtrust nodig

Hallo Mathilde ik heb je al via mijn eigen mailadres een mail gestuurd, laat me maar even weten hoe en wat dan help ik je ermee.

groetjes Sinie :bagpipe

Offline Sinie

• Schotland fan
« Reactie #8 Gepost op: 23 apr 2012, 11:37 »

De route is reeds uitgestippeld en misschien helpt het als ik de stopplaatsen vermeld waar we een slaapplaats zoeken .
Dat is 2 nachten in de buurt van Ullapool , 2 nachten nabij Tarbert op Harris , 1 nacht nabij Invergarry en 1 nacht nabij Hawick.
Alvast bedankt ;-)

Helaas ligt dat verder uit de buurt dus kan ik jullie er niet mee helpen jammer dan

Groetjes Sinie :bagpipe

Offline danielGS

• Schotland fan
« Reactie #9 Gepost op: 23 apr 2012, 20:01 »
voor 11 mei is een beetje kortdag. Helemaal als je vier individuele kamers zou willen. Twee twins of doubles zouden nog te doen zijn.

Kijk via Visitscotland en er zijn nog meer websites zoals Iknowscotland. Dit zijn listing sites waar veel B&B's bij zijn aangeslooten. Sommige hebben zelfs actuelle info over of ze plek hebben ja of nee.

4 aparte kamers dat hoeft niet ....het mag zelfs een bed voor 4 zijn :-)) ....we zoeken op de link die gestuurd hebt ;-)

Offline danielGS

• Schotland fan
« Reactie #10 Gepost op: 23 apr 2012, 22:15 »
reeds 3 B&B gevonden  :bagpipe.......enkel voor Harris maar daar nemen we contakt op met een young hostel  ;)

Offline Bute

• Schotland fan
« Reactie #11 Gepost op: 23 apr 2012, 22:28 »
Ik kan jullie niet helpen (wrong island!), maar wens jullie een fijne vakantie!  :hello2:
There are two seasons in Scotland - Winter and July.

Offline danielGS

• Schotland fan
« Reactie #12 Gepost op: 27 apr 2012, 20:56 »
 :hello2: tis gelukt , voor elke nacht hebben we een slaapplaats gevonden  ;) .....maar het moeilijkste komt nog en dat is mooi weer bestellen  :D

Bedankt voor jullie tips en raad .......en als we terug zijn mag je verslag verwachten :bagpipe

Offline Freerk08

• Schotland fan
« Reactie #13 Gepost op: 28 apr 2012, 09:25 »

Alvast bedankt ;-)

In Badrallach heb je familie Stott met meerdere opties. www.badrallach.com is hun site. En doe ze de groeten van Fred als je ze ziet of spreekt :aye
en veel plezier natuurlijk!
Our problems on earth may seldom cease, so sit ye a while and be at Peace

Offline Tino

• Schotland fan
« Reactie #14 Gepost op: 22 nov 2012, 16:19 »
Ik zou willen een B&B vinden voor eind juni ergens tussen Fort Williams en Inverness om van daar uit dagtrips te doen , mag ook eventueel met eveningmeal zijn ook , iemand een paar adresjes soms dan hoor ik het wel graag   :aye :aye :aye

Offline Ardblair

• Schotland fan
  • Highland Hospitality at its very best!
« Reactie #15 Gepost op: 23 nov 2012, 10:40 »
Hoi,

wij hebben in B&B in Fort William. Fort William is een uitstekende uitvalsplaats om dagtochten te ondernemen.

Neem eens een kijkje op onze website.

Veel plezier met het plannen van je vakantie!

groetjes,
Conny & Rene
www.ardblair.nl

Offline Tino

• Schotland fan
« Reactie #16 Gepost op: 23 nov 2012, 16:40 »
Ziet er heel mooi uit ik zal het eens voorleggen aan mijn schoonbroer en schoonzus wat zij er van vinden, dan ga ik iets laten weten per e-mail, groetjes ,
Tino :hello2: