Auteur Topic: Stacaravan op leuke camping  (gelezen 5698 keer)

McHappe

• Gast
Stacaravan op leuke camping
« Gepost op: 29 feb 2012, 19:52 »
Hallo Schotlandgangers,

We zijn op zoek naar een leuke stacaravan op een leuke camping. Zeker niet groot en druk, maar er moet wel iets te doen zijn in de omgeving. We willen eigenlijk niet langer dan ca. 20 minuten rijden voor een stad/dorp of bijzonderheid.

Het meest belangrijke is een bosrijke omgeving met een beekje op of achter de camping waar ons zoontje van 10 (Duncan ) dammetjes kan bouwen.
Een beetje centraal gelegen dus, denk ik. Of wat westelijker mag ook.

We gaan al jaren naar Schotland maar nu niet met eigen caravan en moeten nu dus op zoek naar ander soort accomodatie. Het is voor een week (begin augustus)

Iemand??

(ik had dit item ook al geplaatst op het topic huisjes, zag dat ik fout zat, en heb het hier nog een keer geplaatst..vandaar :bonk

Bute

• Gast
Re:Stacaravan op leuke camping
« Reactie #1 Gepost op: 29 feb 2012, 21:20 »
Hoi "McHappe".................... Komen jullie nog naar Bute dit jaar?  Wij hebben geen vakantie plannen, dus de koffie staat altijd klaar!
(kan je helaas niet helpen ivm sta-caravan bij een beekje)

McHappe

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 03 mrt 2012, 14:45 »
HALLO IRMA!!!!! :hello2: :hello2: :hello2: :hello2:

Jazeker, wij komen naar Bute! We moeten nog wel even een mailtje sturen naar Yvonne en Forbes in welke week ze ons kunnen hebben. We gaan in ieder geval zaterdag 28 juli varen en komen dus 'of zondag 29 juli 'of een week later naar Bute. We varen zaterdag 11 augustus weer naar huis.

We laten het wel even weten, dan komen we zeker langs.

Groetjes!!

Bute

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 04 mrt 2012, 10:13 »

Jessy

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 04 mrt 2012, 13:01 »
 :D ;) grappig !