Auteur Topic: Korting DFDS  (gelezen 17068 keer)

Offline Danny

• Schotland fan
Korting DFDS
« Gepost op: 25 feb 2012, 15:34 »
Voor diegene(n) die dit jaar naar Schotland op de motor willen kun je bij DFDS IJmuiden/Newcastle weer korting krijgen.
Als je bij het boeken de code MP12 of PM12 doorgeeft krijg je via de motorbladen MotoPlus/ProMotor deze korting.
Danny  :wave: :bagpipe

Offline macstonemountain

• Schotland fan
Re:Korting DFDS
« Reactie #1 Gepost op: 01 mrt 2012, 22:59 »
Te vroeg geboekt  :crybaby2: maar had wel 10% vroegboek korting  :hello2:

Offline trom

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 01 mrt 2012, 23:46 »
IK had ook een keer geboekt en zag pas later dat ik met ANWB korting kreeg.
Ik heb contact opgenomen en kreeg het bedrag teruggestort. Waar maak je dat nog mee?

Offline macstonemountain

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 02 mrt 2012, 08:16 »
Inderdaad, grote klasse van DFDS  :klap

Al denk ik dat er hier iemand is die daar wel weer een verhaal van kan maken ten on-gunste van DFDS.  :laughing7:

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 02 mrt 2012, 10:23 »
Al denk ik dat er hier iemand is die daar wel weer een verhaal van kan maken ten on-gunste van DFDS.  :laughing7:

:tongue3: :tongue3: :tongue3:

Offline Lenie

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 17 apr 2012, 19:53 »
Ik vond het een stuk duurder als Europoort -Hull voor dat geld kon ik denk ik wel een boel benzine tanken

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 18 apr 2012, 17:10 »
Ik vond het een stuk duurder als Europoort -Hull voor dat geld kon ik denk ik wel een boel benzine tanken

Ik heb voor onze vakantie beide berekend, en in deze periode was Europoort-Hull 65 euro goedkoper (retour). Ik ga dan toch liever met DFDS, dichterbij voor ons, en sneller op plaats van bestemming. Ik denk dat het afhankelijk is van welke tijd je reserveert. En ik kreeg toch 5% korting bij DFDS en 2 uur langere reistijd per keer!

Offline Lenie

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 18 apr 2012, 20:10 »
Ik heb voor onze vakantie beide berekend, en in deze periode was Europoort-Hull 65 euro goedkoper (retour). Ik ga dan toch liever met DFDS, dichterbij voor ons, en sneller op plaats van bestemming. Ik denk dat het afhankelijk is van welke tijd je reserveert. En ik kreeg toch 5% korting bij DFDS en 2 uur langere reistijd per keer!

wij gaan in het hoogseisoen en dat scheelde toch 500 euro;s met de caravan dus dat vond ik wel heel veel. ;)

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #8 Gepost op: 24 apr 2012, 21:26 »
Zoals jullie misschien weten ben ik een groot fan van DFDS, maar heb vandaag voor echtgenoot en zoon P&O geboekt  :tongue3:
Man bedacht dat hij weleens weer met zijn hele familie wilde kamperen met pinksteren ( doen ze al zo'n 20 jaar en wij al zo'n 15 jaar niet meer). DFDS moest £470 kosten, overtocht.nl had geen mogelijkheid meer en P&O............ £288. Ik heb nog gebeld voor shared accomodation ( tip van Roald) en dan kon het voor £233, maar man en zoon konden dan niet in 1 hut  :icon_scratch:
Nou, ze rijden maar mooi naar Hull  :wave:

Offline danielGS

• Schotland fan
« Reactie #9 Gepost op: 28 apr 2012, 07:33 »
het is wel een stuk duurder geworden  :sad1: wij betalen nu voor de ferry Zeebrugge -Hull heen en terug op vrijdagavond met ontbijt en avondeten , slaapcabine 4man , een motor 213 euro de man .....

nog 13 keer slapen  :hello2: :bagpipe

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #10 Gepost op: 28 apr 2012, 11:01 »
het is wel een stuk duurder geworden  :sad1: wij betalen nu voor de ferry Zeebrugge -Hull heen en terug op vrijdagavond met ontbijt en avondeten , slaapcabine 4man , een motor 213 euro de man .....

nog 13 keer slapen  :hello2: :bagpipe

Daniel, de door mij genoemde bedragen zijn zonder maaltijden.

Veel plezier !  :sunny:

Offline Danny

• Schotland fan
« Reactie #11 Gepost op: 12 feb 2013, 17:21 »
Nou de Motoplus korting van dit jaar is binnen dus boeken met code MP13 het gaat om vaste prijzen per persoon ook als je adhoc boekt. :icon_thumleft:
Wel bij beschikbare ruimte de goedkooste (winter) is voor 1 motor + 2 pers 105 Euro pp (zo t/m do) of 123 pp (vrij/za)retour :hello2:
De duurste (hoogseizoen)171 Euro pp :hello2:
Voor de hele info koop de Motoplus nr 3 of ga naar www.dfds.nl/motoplus :icon_salut:

Offline Imoec

• Schotland fan
« Reactie #12 Gepost op: 18 mrt 2013, 17:37 »
mmmhhh misschien zie ik het verkeerd  :dontknow: maar ik heb al geboekt voor september ( boekingsdatum 23 decemeber 2012) en ben bijna 60 eruo goedkoper uit dan met de MP13 korting.
 mvg Rob

Offline Danny

• Schotland fan
« Reactie #13 Gepost op: 21 mrt 2013, 10:04 »
Dat komt omdat je extreem vroeg hebt geboekt  :evil5: maar voor mensen die vandaag beslissen dat ze volgende week willen schelen die " vaste " prijzen wel  :laughing7:
Je kan ook nog via de ANWB/Promotor boeken krijg je 25% korting :icon_thumleft:

Offline Janrozen

• Schotland fan
  • Jan
« Reactie #14 Gepost op: 21 mrt 2013, 11:27 »
hoi, ik wil dit jaar op 25 juni naar schotland, dat kost voor twee man met alleen ontbijt 502 euro.
is dat nog goedkoper te krijgen. ik hoor het graag van jullie. ( DFDS )

Offline Danny

• Schotland fan
« Reactie #15 Gepost op: 21 mrt 2013, 12:37 »
Nou janrozen kijk op de site van DFDS of bel ze op en geef code MP13 door om via Motoplus te boeken en/of kijk op de site van ANWB/Promotor wat het bij hun kost met 25% korting en vergelijk dit met de prijs die je bij DFDS betaald zonder deze kortingen. :icon_salut:

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #16 Gepost op: 21 mrt 2013, 18:02 »
hoi, ik wil dit jaar op 25 juni naar schotland, dat kost voor twee man met alleen ontbijt 502 euro.
is dat nog goedkoper te krijgen. ik hoor het graag van jullie. ( DFDS )

Probeer het eens bij overtocht.nl

Offline trx

• Schotland fan
« Reactie #17 Gepost op: 02 apr 2014, 09:49 »
Probeer het eens bij overtocht.nl

Ik heb net eens simulatie gedaan voor Zeebrugge - Hull (heen en terug) via overtocht.nl, P&O ferries  en via houseofbritain. Motorfiets, 2 personen, geen maaltijden en binnenhut

overtocht.nl : 501€
P&O : 496€
house of Britain : 369€

Dat is toch wel een groot verschil  :icon_scratch: . Waarom is house of britain zoveel goedkoper ?