Auteur Topic: Groot Brittannie Liefhebbers  (gelezen 16835 keer)

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Re:Groot Brittannie Liefhebbers
« Reactie #25 Gepost op: 08 apr 2013, 20:39 »
Mooie site  :icon_thumleft: Leuk dat er ook info op staat over de iets minder voor de hand liggende gebieden, gezien we komende vakantie dobberend gaan doorbrengen in de West Midlands leuk om zo ook wat informatie op te doen

Offline Michel

• Schotland fan
« Reactie #26 Gepost op: 14 apr 2013, 21:40 »
Ja Sas,

ik ben er ook achtergekomen dat het westen van Engeland (regio West Midlands) een niet te onderschatten gebied is. Er zijn de nodige mooie heuvelzones, de vele kanalen (daar ga je zeker 'dobberen') en vele oude stadjes. Die regio is ook echt het mekka van de houten 'Tudor' gebouwen.

Offline Michel

• Schotland fan
« Reactie #27 Gepost op: 17 jul 2013, 21:31 »
Even een update: op de website zijn nu ook interactieve kaarten te zien met een flink aantal mooie locaties. Die van de Hooglanden van Schotland is net beschikbaar.
Misschien handig voor de planning van de volgende trip.

Offline Michel

• Schotland fan
« Reactie #28 Gepost op: 14 jan 2014, 16:36 »
Goedendag mensen,

dit zal de laatste keer zijn dat ik jullie hier informeer over een update van de website: vandaag heb ik namelijk de Groot-Brittanniƫ Liefhebbers facebook-pagina
aangemaakt (zie homepage). Daar vindt je vanaf nu nieuwtjes over de website en andere zaken.

Met vriendelijke groet,

Michel

Offline Jessy

• Schotland fan
« Reactie #29 Gepost op: 14 jan 2014, 21:01 »
Bedankt Michel , ik heb inmiddels al een kijkje genomen . Bedankt om de updates hier altijd te vermelden , deze toch waardevolle website is altijd leuk om verder op te volgen voor de  naast Schotland ,  de Groot- BrittanniĆ«  liefhebbers  :icon_thumleft:

Offline Michel

• Schotland fan
« Reactie #30 Gepost op: 15 jan 2014, 11:24 »
Hallo Jessy,

goed te weten dat je de site kunt waarderen. Ik zal de facebook-pagina zo veel mogelijk up to date houden dus ik hoop
dat je daar in de toekomst ook nog wat aan zult hebben.

De groeten