Wij zijn nu 3 keer naar Lewis geweest vanaf Uig (Skye). Ook wij kregen aangeraden om van te voren te boeken. In de praktijk blijkt het goed mogelijk om dat pas op het laatste moment te doen. Dat was voor ons wel een wens omdat we de data een beetje van de weersomstandigheden wilden laten afhangen. Uiteindelijk hebben wij iedere keer 1 dag van te voren geboekt via internet (hadden zelf een laptop mee maar via een internetcafé kan natuurlijk ook).
. Maar als je in Schotland een ferry vroeger terug wilt boeken moet je het boekingsformulier kunnen printen ?De vorige keer hadden we daar geen probleem mee om te boeken ,we verbleven in een B&B dus dan hebben we dat daar gedaan .
Ik heb een paar jaar terug de bevestiging op mijn telefoon binnen gekregen en dat werd toen door Calmac geaccepteerd. Moet je wel een smartphone hebben.Ook hier in Nl. al goede resultaten mee gehad bij beurzen ed. maar ook bij B&B in scotland gedaan.succes.PS. in internet cafe's kun je vaak ook printen mocht dat nodig zijn.
je weet zeker dat je plek hebt en ze wachten effetjes op je als je iets te laat bent.
Nou ik denk dat scalpay wel op route is, van daar is het een ong 45 minuten om bij de veerdienst naar N-Uist te komen. voor een B&B op Harris zou ik onderstaande aanbevelen, zie ander topic. Hallo liefhebbers van schotland,In 2010 zijn we voor de 2e maal in schotland geweest, het volgende b&B willen we graag aanbevelen:Hirta House (Margaret en Kenny Morrison)+01859-540394m.mackenzie@tiscali.co.ukHirta HouseScalpayHarris HS4 3XZReden van aanbeveling: Vriendelijk en warme mensen, goed bed, comfort en natuurlijk een geweldig ontbijt, prachtig uitzicht en vergezichten.Als je daar bent, het zal je aan niets ontbreken. Margaret is verpleegkundige en Kenny is visser. Hun enigst zoon gaat naar school.Het is ongeveer 1 uurtje rijden vanuit stornoway(haven). Pascal en Tanja