Auteur Topic: voor de 55 ++++  (gelezen 5354 keer)

Offline EllenC

• Schotland fan
voor de 55 ++++
« Gepost op: 11 feb 2012, 21:22 »
voor de 55 plussers

het is  weer CLub 55 tijd . Voor maar £ 19 kan je een retourtje trein boeken in heel Schotland . De heenreis moet uiterlijk 31 maart zijn .

zie http://www.scotrail.co.uk/club55

Offline Fiona

• Schotland fan
Re:voor de 55 ++++
« Reactie #1 Gepost op: 11 feb 2012, 22:01 »
Hi Ellen, het klinkt alsof jij hier bekend mee bent :laughing7:. Is dit 1 keer per jaar, of heeft ScotRail dit nog wel vaker ?

Offline EllenC

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 12 feb 2012, 12:30 »
Ja ik maak er geregeld gebruik van  de aanbieding is een paar x per jaar.
Je kunt je registreren bij Scotrail en dan krijg je automatisch de folder door de bus.
Er zijn een paar restricties tijdens de spitsuren tussen Edinburgh en Glasgow ( staat allemaal vermeld op de site)

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 12 feb 2012, 12:58 »
Bedankt Ellen, ik heb me aangemeld, inmiddels behoren manlief en ik beiden tot de doelgroep  :icon_thumleft:
Het blijkt dat we geen "vrij" weekend meer hebben tot eind maart, maar gelukkig allemaal leuke dingen :sunny:

Offline Màiri

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 12 feb 2012, 14:10 »
Deze aanbieding is niet alleen voor 55+!! ;) Ga naar de Sainsbury's en doe wat boodschappen. Dan krijg je dezelfde aanbieding in je handen gedrukt bij het afrekenen. Deze geldt gewoon voor iedereen. :)

Offline Roald

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 12 feb 2012, 14:23 »
'Wat boodschappen' gaat niet helemaal op: dat moet wel minimaal £15 zijn. Daarbij is deze actie afgelopen dinsdag geëindigd ... Is wel een jaarlijks terugkerend iets heb ik begrepen.
Leven en laten leven

Offline Màiri

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 12 feb 2012, 15:45 »
'Wat boodschappen' gaat niet helemaal op: dat moet wel minimaal 15 pond zijn. Daarbij is deze actie afgelopen dinsdag geeindigd ... Is wel een jaarlijks terugkerend iets heb ik begrepen.

Oops, sorry, dat wist ik niet. :-[ Nou ja, dan ben ik de gelukkige met een kaartje. :hello2:

Offline EllenC

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 13 mei 2012, 00:59 »
het is weer zover vanaf maandag 14 mei tot 3o juni kunnen de " oudjes" ( 55 plussers) weer voor £ 19 een retourtje boeken voor heel Schotland
retourtje is een maand geldig na vertrek dus ook als je pas eind juni boekt kan je tot eind juli wegblijven

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #8 Gepost op: 13 mei 2012, 12:33 »
Bedankt Ellen, ik had me ook aangemeld om aanbiedingen te krijgen maar tot dusver nog niets gekregen  :dontknow:

We zitten op deze regenachtige zondag al te plannen waar/wat  we gaan doen, 't is nog wel erg koud om er met de caravan op uit te gaan :sad1: