Auteur Topic: Jacobite Steamtrain  (gelezen 6670 keer)

Offline Marieke

• Schotland fan
Jacobite Steamtrain
« Gepost op: 07 feb 2012, 22:42 »
We willen van de zomer met de Jacobite Steamtrain mee van Fort William -Mallaig, en ik wilde alvast boeken om teleurstelling te voorkomen. Heeft iemand van jullie dat al eens vanuit Nederland gedaan? Ik neem aan dat ik een e-ticket krijg? De adresbalk waar ik mijn adres moest invullen was een beetje vaag namelijk waardoor ik ging twijfelen.

Offline Eagleheart

• Schotland fan
Re:Jacobite Steamtrain
« Reactie #1 Gepost op: 08 feb 2012, 11:41 »
even een algemene reactie betreffende de jacobite.
Zelf ben ik zo'n 4 jaar geleden met de trein meegeweest in augustus en heb toen niet geboekt.
De trein was toen zo goed als volgeboekt en er wat voor mij gelukkig nog net een plekje.
in hoogseizoen is het dus verstanding om te reserveren, maar vooral als je alleen bent zou je het net als ik op de bonnefooi kunnen proberen.

Offline EllenC

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 08 feb 2012, 21:47 »
ik zou het risoco niet nemen zeker niet in het hoogseizoen, alhoewel ze vanaf dit jaar 2x per dag zullen rijden.

heb je geprobeerd te boeken bij http://www.westcoastrailways.co.uk/ ??

Offline Marieke

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 09 feb 2012, 13:42 »
Ja, ik was al zover dat ik een account had aangemaakt maar het adresveld was denk ik vooral op inwoners UK gericht dus ging twijfelen of ik dan wel tickets zou krijgen. Heb inmiddels bevestiging gehad dat ze werken met E-tickets dus ga snel boeken... gister lag de website eruit en dus lukte het niet, vanavond nog maar een poging wagen...