Foto's raden en onze eigen pub > Raad de foto!

De winnaar van de fotoforumraadprijs 2011 is.........

(1/6) > >>

McLeo:
Skye met 53 geraden foto's
2e is Potenza met 50 geraden foto's
een gedeelde derde plaats gaat naar "good ol' " Skiep en Trom beiden met 25.

de anderen:
5e MJ met 15
6e Erik met 10
verder anderen minder dan 10 foto's goed.

Nog wat meer statistiek...
Er zijn 254 foto's meegeteld
5 zijn niet geraden
2 hadden geen betrekking op Schotland.

De Winnaar krijgt de felicitaties en als ik tijd heb zal ik een mooie oorkonde maken.

Gefeliciteerd

Leo

skye:
 :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :drinky :bagpipe :drinky :icon_thumleft: :laughing7: :klap :klap :klap :icon_sunny: :sunny: :schface :hello2: :hello2: :happy10: :hello2: :hello2: :happy10: :happy10: :bagpipe :bagpipe :wave: :wave: :sunny: :sunny: :sunny: :confused2: :confused2: :icon_sunny: :icon_thumleft: :icon_thumleft: :laughing7: :laughing7: :laughing8: :laughing8: :notworthy: :notworthy: :hypocriet :hypocriet :hypocriet

Mieke:
goh, dit had ik niet verwacht  :laughing8:

Skye gefeliciteerd meid!!! Dat wordt trakteren morgen!!! (o ja..doe je al haha)

Mull:

--- Citaat van: skye op 20 jan 2012, 17:48 --- :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :drinky :bagpipe :drinky :icon_thumleft: :laughing7: :klap :klap :klap :icon_sunny: :sunny: :schface :hello2: :hello2: :happy10: :hello2: :hello2: :happy10: :happy10: :bagpipe :bagpipe :wave: :wave: :sunny: :sunny: :sunny: :confused2: :confused2: :icon_sunny: :icon_thumleft: :icon_thumleft: :laughing7: :laughing7: :laughing8: :laughing8: :notworthy: :notworthy: :hypocriet :hypocriet :hypocriet

--- Einde van citaat ---
Gelukkig blijf je er nuchter onder........ :laughing7: :laughing7:

VAN HARTE GEFELICITEERD .. MET DE OVERWINNING SKYE HET IS JE VAN HARTE GEGUND!!!!!

Ik zie groen en geel van jalouzie :drunken_smilie: :tongue3: :drunken_smilie: :tongue3:

trom:
Skye van harte gefeliciteerd.  :hello2:
Gelukkig is het maar een spelletje  :laughing7: dus

--- Citaat van: McLeo op 20 jan 2012, 17:42 ---als ik tijd heb zal ik een mooie oorkonde maken.
--- Einde van citaat ---

laten we het niet overdrijven  :laughing7: :tongue3: Ik heb ook nooit een oorkonde gekregen toen ik de derde serie crypto's won  :protest:

Leo, bedankt. (maar het heeft wel lang geduurd :laughing7:)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie