Auteur Topic: kindvriendelijke campings gezocht in schotland  (gelezen 8512 keer)

kaatje41

• Gast
kindvriendelijke campings gezocht in schotland
« Gepost op: 16 jul 2005, 22:20 »
over twee weken vertrekken we weer voor drie weken naar het fantastische schotland. we komen aan in harwich en trekken door naar boven tot inverness.

nu is mijn vraag, wie heeft adressen van kindvriendelijke campings met eventueel een zwembad. onze jongens zijn 4 en 7 jaar.

we komen 's avond aan in harwich om ?20.00 uur en willen dan gelijk een camping in harwich of directe omgeving zoeken. weet iemand daar een goede camping?

wim

• Gast
kindvriendelijke campings gezocht in schotland
« Reactie #1 Gepost op: 17 jul 2005, 19:04 »
Ik zou zeggen, kijk eens op onze campingkaart.
www.reisverhaleneuropa.nl/campings/CampingsSchotland.htm.
Alle knipperende figuurtjes hebben een link naar de website van de camping of je krijgt gegevens over deze camping. Er zijn vast wel campings die kindvriendelijk zijn en een zwembad hebben, al is de kans in het noordelijk deel van schotland vrij klein. Succes met zoeken en een fijne vakantie toegewenst.

Wim.
(De reisverhalen van Gea en Wim)
http://www.reisverhaleneuropa.nl

kaatje41

• Gast
Re: kindvriendelijke campings gezocht in schotland
« Reactie #2 Gepost op: 10 mei 2006, 15:27 »
hoi wim en gea

is het mogelijk om de prachtige campingkaart die jullie op jullie site hebben zo te printen dat ie nog leesbaar is.

ik heb hem gekopieerd naar word en toen zo verkleind dat ie precies op een A4 past, maar dan is ie niet meer te lezen na uitprinten.

Offline Ina

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 10 mei 2006, 21:15 »
Kaatje, mocht het niet lukken met het printen van de kaart van Wim en Gea dan kun je van Visit Scotland een goeie overzichtelijke kaart krijgen van campings in Schotland. Quality Assured Caravan&Camping Map, ze zijn ook (gratis) verkrijgbaar bij iedere TIC (tourist information centre) in Schotland.

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 10 mei 2006, 21:20 »
Hallo Kaatje,

als je de kaart oplsaat op je pc en je print hem vanuit het gratis programma Irfanview (www.irfanview.com), dan zijn de namen nog prima te lezen. Word is niet echt geschikt voor afbeeldingen.

Offline Ina

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 29 aug 2006, 20:47 »
Dit is al wel een hele oude post maar ik heb een camping gevonden met een verwarmd openlucht zwembad er naast.
In Stonehaven, Queen Elisabeth Caravan Park. (ook tenten). Volgens mij is het de enige camping in Schotland met en zwembad.