Hallo mensen, leuk dat er zo veel mensen reageren en met goede tips komen. Inderdaad, misschien wordt het er niet gemakkelijker van! Maar wel leuker.
Ik vond de site van Teije en Lies al zo leuk, maar dit is helemaal het einde. Ik zal vast nog wel eens een keer wat vragen en zeker veel lezen!
Even een paar reacties:
1. geen Groningen van geboorte (Biltovenaar), woon ik al 38 jaar in het Noorden: vier jaren in het prachtige Friese Dokkum , maar de rest in stad (Groot Loug) en later Leek en nu Tolbert.
2. ja het is een hele omreis, en weet het nog niet zeker, maar die bootreis naar en naar Newcastle lijkt me zo lang en zo duur! Enne, nee, ik hou helemaal niet van reizen, maar je ziet onderweg wel veel meer.
3. We zouden een paar dagen in Yorkshire willen doorbrengen en daarna door naar Schotland (Border County), Edenburough, Inverness, Port Willan en daarna Burns County en vervolgens Lake Distrcit en dan naar 'hoes'.
Maar we slaan vast wat over en weten dus niet goed in welke plaatsen we dan het beste 9en hoe lang) zouden moeten verblijven
4. Ik dacht aan 1 midweek en twee weekenden op een camping. Ik hoopte dat het allemaal daar door wat minder prijzig zou worden. maar we zijn maar met z'n tweeen en dan zijn de Mobile Homes, best wel duur. Je hoeft dan tenminste niet uit eten!
5. In 2010 hebben we zuid Ierland met BB gedaan: prachtig land, geweldige mensen en muziek. Ook een aanrader. Maar de uiteindelijke kosten liepen wat uit de klauwen!
Nou, misschien voelt iemand nog weer de behoefte om te reqageren. Leuk.
Joop en Ettie de Goede