Auteur Topic: Ik ben hard op zoek naar een baan in Edinburgh! Wij kan mij helpen?  (gelezen 6097 keer)

Ceilidh12

• Gast
Hallo allemaal,

Deze tijd is niet makkelijk om een baan te vinden, na al de nodige pogingen gedaan te hebben komt er nog steeds heel weinig resultaat. Daarom een vraag aan jullie.

Heeft er iemand connecties in Edinburgh die mij wellicht aan een baan kunnen helpen?

Ik ben bereid om veel aan te pakken, maar zou het liefst een functie in de HR, career advise, Learning & Development of Training en Coaching willen. Echter iets op administratief gebied, of een functie in een winkel is ook prima.

Ik wil graag een baan zodat ik zekerheid heb als ik naar Edinburgh verhuis. Anders sta ik na een paar maanden in Nederland en dat wil ik natuurlijk voorkomen.

Ik hoop heel erg dat iemand wat informatie voor mij heeft! Bij voorbaat alvast dank!

Groetjes Jolene

Offline Bagh Alluin

• Schotland fan
Re:Ik ben hard op zoek naar een baan in Edinburgh! Wij kan mij helpen?
« Reactie #1 Gepost op: 20 aug 2011, 13:04 »
Wellicht iets hier te vinden: http://www.gumtree.com/jobs/edinburgh

Suc6

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 20 aug 2011, 13:07 »
Tja, zoals je al gemerkt hebt en op dit forum hebt kunnen lezen is het hier ook moeilijk om aan werk te komen.
En al een baan op zak hebben voordat je hier komt, is denk ik een utopie :sunny:
Werkgevers willen toch wel graag met de kandidaten gesproken/ gezien hebben voordat ze deze aan een baan helpen.

Volgens mij moet je het zoeken in het unieke dat JIJ hebt: kennis van de Nederlandse taal, dat wordt dan( in de meeste gevallen) callcenter werk, vandaar kun je dan verder zoeken.

Kijk eens op S1Jobs onder Dutch en ik zag zo al een paar banen. Deze worden door agency's aangeboden, dus die willen eerst met je praten voordat zij jou voordragen aan het zoekende bedrijf. Dus ik zou wel een Edinburgh tripje incalculeren.

Eagleheart van dit forum werkt bij IBM in Greenock en als die Nederlanders zoeken gaat dat (ook) via Manpower in NL, misschien kun je hem een Persoonlijk Berichtje sturen. Hij ging dus wel met een baan op zak naar Schotland  :icon_thumleft:

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 20 aug 2011, 13:12 »
Wellicht iets hier te vinden: http://www.gumtree.com/jobs/edinburgh

Suc6

Ha, als je op Gumtree Dutch invoert komen veelal dezelfde banen ( van S1Jobs) tevoorschijn, kun je zien hoe "desperate" ze zijn  :laughing7:  En er werd een Nederlandstalige "Nanny" gezocht, ook een idee ?

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 20 aug 2011, 21:44 »
Zien jullie dit nu ook ???

Ik kom even kijken of Jolene al gereageerd heeft en zie onderaan deze pagina een advertentie voor HR jobs in...................Dubai  :tongue3:
Wel even heel iets anders , maar wel volop  :sunny: :sunny: :sunny:

Ceilidh12

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 21 aug 2011, 10:50 »
Heel erg bedankt voor de reacties! Ik heb inderdaad nog niet gezocht op functies waarin being Dutch een pre is.
Dat ga ik zeker even uitzoeken. Ik heb al een tripje naar Edinburgh op de agenda staan voor begin september.
Echter het is lekker als ik dan wat afspraken heb staan om mijn tijd daar mee te vullen, het is geen vakantie natuurlijk ;).
Ik zal eagleheart even aanschrijven en verder blijf ik heel hard zoeken natuurlijk. Ik hoop dat er nog wat boven komt
borrelen. Als iemand nog spontaan een tip heeft, hoor ik het graag natuurlijk.

Ik houd jullie op de hoogte van mijn zoektocht  :bagpipe

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 21 aug 2011, 11:09 »
Succes  :icon_thumleft: