Auteur Topic: Hans en Marien terug uit Schotland  (gelezen 7077 keer)

Marien

• Gast
Hans en Marien terug uit Schotland
« Gepost op: 24 jul 2006, 22:56 »
Halloooooo, daar zijn ze weer. We zijn weer thuis  :crybaby2: :crybaby2:

Het was fantastisch en 2 weken zijn zoals altijd te kort, maar daardoor blijft er wel weer genoeg over voor een volgende  keer.

Ons verslag en onze foto's kun je vinden in ons vakantiealbum (2006, Schotland).

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Re: Hans en Marien terug uit Schotland
« Reactie #1 Gepost op: 24 jul 2006, 23:08 »
Welkom weer terug  :'(

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 24 jul 2006, 23:14 »
Hoi Hans en Marien,

welkom terug en wat goed dat jullie al zo snel de foto's online hebben terwijl jullie zo diep in de nacht aankwamen. Ze zien er mooi uit en we gaan het verslag morgen eens rustig lezen. Weet je zeker dat die nep-Nessie geen echte was?
Zo te horen hebben jullie eerst wat ?:sleepy2: rust nodig en die zak met geld...? Volgens mij gaat het gehele forum binnenkort Schotland opkopen...!

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #3 Gepost op: 24 jul 2006, 23:32 »
Mooie foto's hoor!! Yum, Irn Bru!
Alleen wordt de link uit het vakantie-menu vrijwel meteen doorgestuurd naar alleen de tekst (kon nog net op tijd op een foto klikken om de foto's te bekijken)

Offline Hans

• Schotland fan
  • Slainte!
« Reactie #4 Gepost op: 24 jul 2006, 23:40 »
Irn Bru is mij net even te zoet en bubblegum. Ik houd het wel bij cola, bier of whisky.

Maar wat bedoel je precies, Sas. De bedoeling is dat je een links een menu hebt met de jaartallen en bestemmingen. Klik je op een bestemming, dat krijg je in het midden een filmstrip en rechts het verslag. Klik je op 1 van de foto's op de filmstrip, dan wordt deze rechts getoond ipv het verslag.

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #5 Gepost op: 24 jul 2006, 23:45 »
Maar wat bedoel je precies, Sas. De bedoeling is dat je een links een menu hebt met de jaartallen en bestemmingen. Klik je op een bestemming, dat krijg je in het midden een filmstrip en rechts het verslag. Klik je op 1 van de foto's op de filmstrip, dan wordt deze rechts getoond ipv het verslag.

Als ik op de bestemming uit het linkermenu kies, opent het in de eerste instantie zoals je beschrijft, maar na een paar seconden opent automatisch het verslag (alleen tekst) in het hele venster, en is het menu aan de linkerkant ook verdwenen  :icon_scratch:

Offline Hans

• Schotland fan
  • Slainte!
« Reactie #6 Gepost op: 24 jul 2006, 23:59 »
En gebeurt dat ook bij 2005?  Want 2006 staat ivm ruimtegebrek op Tripod.
En dan ook nog icm met je browser. Ik gebruik Firefox met Adblock en dan gaat het wel goed. Met IE gaat het helemaal fout.  Morgen nog maar een rustig naar kijken.

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #7 Gepost op: 25 jul 2006, 00:01 »
Nee, bij 2005 gebeurt dat niet. Ik zie het nu inderdaad ook van Tripod, het wordt doorgelinkt naar http://members.lycos.nl/hanshoekstra2/album/2006/Schotland/main.htm

Offline Hans

• Schotland fan
  • Slainte!
« Reactie #8 Gepost op: 25 jul 2006, 10:24 »
Zooo hele nacht doorgewerkt ( :laughing7: echt niet) en nu moet alles wel goed werken. De pagina's staan nu gewoon bij Planet en de foto's vanaf Photobucket.

Offline Ina

• Schotland fan
« Reactie #9 Gepost op: 25 jul 2006, 15:12 »
Oh wat een zin krijg je van zo'n verslag(nog 1 weekje dan mogen wij). leuk hoor.
Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan met de hond, op de teken na dan, die van ons moet thuis blijven want voor haar, ze is 13, is vakantie geen pretje meer.
Begrijp ik het goed dat ook jullie niet echt enthousiast waren over Glasgow?

Offline Hans

• Schotland fan
  • Slainte!
« Reactie #10 Gepost op: 25 jul 2006, 15:56 »
Klopt, Glasgow hebben we op z'n Amerikaans gedaan (Auto parkeren, naar de Ho-Ho bus, tour rijden en gauw weer terug). Maar van wat ik gezien heb, kreeg ik niet de behoefte om langer te blijven.
Maar ik denk wel dat als je van het Shop, Pub en studentenleven houdt, je er een prima tijd kan hebben.
Sorry Sas, wij blijven Edinburgh-liefhebbbers, al ga ik nog liever de natuur in (Op zaterdag over de Princes Street was echt een hel).

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #11 Gepost op: 25 jul 2006, 18:56 »
Hoi hans en Marien, welkom terug.
Ik heb het verslag nog niet gelezen, doe ik even rustig van het weekend.
heb ik ook iets om op te verheugen.

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 25 jul 2006, 23:15 »
welkom thuis,en bedankt voor het snelle verslag,heerlijk.Ik heb alleen een probleem,via de link die Sas heeft gemaakt krijg ik wel toegang tot het verslag,maar via jullie eigen site kom ik niet door de grijze balk heen na verslag en foto's van?het jaar? 2000 .Ik heb de pagina kamerbreed op scherm,maar die grijze balk?????
Komt wel goed denk ik :laughing7: Heerlijk om te lezen dat jullie zoveel verschillende dingen hebben gedaan in zo;n relatief korte tijd.Nou neem het er nog even van (als het werk het toelaat,en voor jullie was die hittegolf dus meteen raak he?Denkend aan Schotland zie ik de regen door het Hoogland gaan. :laughing7:

Offline lucsa

• Schotland fan
« Reactie #13 Gepost op: 26 jul 2006, 11:42 »
Thanks Hans voor het verslag en de foto's.
Straks zitten we even in beide streken waar jullie geweest zijn.
Eerste B&B is in de omgeving van de East Site Farm (aan de de A702 iets voor Carlops).
Enkele dagen later logeren we in de Knowle B&B.
Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #14 Gepost op: 27 jul 2006, 08:58 »
Wat een heerlijke vakantie, had even tijd over om wat te lezen en bekijken.
Dit stuk moeten we dus ook nog ontdekken :icon_smile:
Leuk die wandelingen, zo krijg je toch een indruk en met die foto;s maakt het het helemaal af!
En die uitzichten wauw