Auteur Topic: hey!  (gelezen 3778 keer)

rend

• Gast
hey!
« Gepost op: 06 mei 2011, 17:56 »
Allereerst ben ik geen onbekende van Schotland, ben er ruim 20 keren geweest en ken zo'n beetje alle leuke plaatsen wel. Maargoed, omdat ik dit jaar voor het eerst samen met mijn vriendin op vakantie wil gaan wij NIET met de auto(links rijden) ben dan wel een vrachtwagenchauffeur maar mij niet gezien! Ha! Wil ik een reis plannen naar Schotland voor ongeveer een week. Uiteraard is geld hier ook niet in overvloed en gaan wij ofcourse met Ryan Air vanaf Brussel allereerst retour naar Edinburgh. Die retour uiteraard na die week. Dan wil ik graag richting Ullapool en of Skye en of Fort William,Glen coe,Glen Nevis..... Liefst reis ik per bus en mijn voorkeur gaat toch echt uit naar omgeving Sutherland wie heeft er een goede oplossing/mogelijkheden voor onze vlucht naar Edinburgh om de kosten zoveel mogelijk te beperken(Hotels,camping voor 1 nacht,busreizen e.d. en ook tips om toch wat van die prachtige omgeving in omgeving ULLAPOOL zie Ardvreck castle Cape Wrath e.d. te zien maar dan zonder eigen vervoer?? Ons budget is echter maar een euro of 1000 gelukkig zijn retour tickets naar edinburgh voor met zijn 2e in totaal iets van 100/180 euro met Ryan Air.  Alvast vele malen dank. R.

rend

• Gast
Re:hey!
« Reactie #1 Gepost op: 06 mei 2011, 18:00 »
Mag ik jullie trouwens tracteren op enkele foto's gemaakt door mijzelf in Schotland een aantal jaren geleden met een cheap-ass rotcamera  :bagpipe            http://s104.photobucket.com/albums/m198/wehrmit/

Offline Toeter

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 06 mei 2011, 20:12 »
Ha Rend,

Welkom op het forum.  :vlag

Ik heb geen ervaring met reizen met de bus, maar ik weet wel, dat er in Edinburgh organisaties (op de Royal Mile) zijn die dagtrips, of meerdaagse trips organiseren.

Misschien heeft iemand anders op het forum hier ervaring mee.

Toeter

Offline Toeter

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 06 mei 2011, 20:15 »
Ik zie net dat je al meer informatie had gevonden in een andere topic.  :laughing8: :laughing8: :aye

Offline Bernice

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 06 mei 2011, 21:39 »
 :vlag Welkom op het forum, Rend

Soms is het zoeken naar wat goedkoper is om te overnachten (behalve wildkamperen dan ha ha). Youth Hostels zijn over het algemeen goedkoper.. maar.. dat kan ook tegenvallen. In onze laatste vakantie kwam het steeds ongunstig uit. Bij sommige B&B's waren we bijna net zo goedkoop uit, afhankelijk van de periode waarin je gaat natuurlijk.
Succes met voorbereiden

rend

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 08 mei 2011, 14:30 »
Hey danku beide :)!

Offline Anitaatje

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 08 mei 2011, 15:22 »
Hey Rend,

Welkom hier op dit forum.  :)