Schotland accommodatie > Schotland hotels

Ervaring hotel op Isle of Skye

(1/2) > >>

~kippie~:
 Hoi,

Ik heb een vraagje:
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met het Kings Arms Hotel op Isle of Skye.

Wij gaan binnenkort voor het eerst naar Schotland  :hello2: en hebben, omdat het de eerste keer is, een rondreis geboekt bij een reisorganisatie zodat in ieder geval de overnachting zo'n eerste keer geregeld zijn.
Nu hebben we de reisdocumenten binnen en ben ik de hotels en B&B's aan het bekijken, maar krijg van het boven genoemde hotel niet zulke geweldige recensies te zien.

Heeft iemand betere ervaring of moet ik bang zijn dat het inderdaad een wat minder goed hotel is?

Ik ben heel benieuwd.  :dontknow:

McHenk:
Ik blijf dit onderwerp volgen; benieuwd hoe het tegenwoordig met dit hotel staat. Wij hebben er een keer een nacht geslapen, ongeveer acht jaar geleden, en toen was het vrezelijk gehorig. Maar, volgens mij is het kort daarna gerenoveerd. We konden niet alleen de TV in de kamer aan de ene kant naast ons horen, maar ook waar de gasten in de kamer aan de andere kant mee bezig waren...  :icon_pale:

You know what? I'm talking nonsense   :bonk !

Het was niet the Kings Arms, het was the Bosville Hotel...! D'oh!

Sorry Kings Arms, ik neem het allemaal terug. Iemand recente ervaring met the Bosville...?

Màiri:
Volgens mij ligt het gewoon aan de naam. :hypocriet :icon_scratch: In Ballantrae zit ook een Kings Arms Hotel... En het eten daar was niet geweldig, het was er ook bloedjeheet (geen ventilatie).. We hebben er niet overnacht, maar die hele service was gewoon slecht. :icon_silent:

skye:
er is hier nog iemand die een B&B op skye heeft, Jurriaan. Misschien is dat een optuie voor jullie, of kan hij advies geven. Wij kamperen altijd, dus helaas geen hotelervaring

Wilma:
Wij hebben er een paar jaar geleden alleen thee gedronken (gratis WIfi), dus ik weet niets over de kamers. Bediening was wel prima.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie