Auteur Topic: Easy Jet gaat weer tussen Amsterdam en Glasgow vliegen !  (gelezen 9440 keer)

Offline Fiona

• Schotland fan
Easy Jet gaat weer tussen Amsterdam en Glasgow vliegen !
« Gepost op: 22 apr 2011, 12:23 »
Vanaf 31 october gaat deze route weer in de lucht na een afwezigheid van 6 jaar  :icon_thumleft: Goed nieuws, meer keuze voor ons en weer concurrentie voor de KLM, dat heeft in het verleden ook niet verkeerd uitgepakt  :hello2:

Offline Sinie

• Schotland fan
Re:Easy Jet gaat weer tussen Amsterdam en Glasgow vliegen !
« Reactie #1 Gepost op: 22 apr 2011, 19:42 »
Vanaf 31 october gaat deze route weer in de lucht na een afwezigheid van 6 jaar  :icon_thumleft: Goed nieuws, meer keuze voor ons en weer concurrentie voor de KLM, dat heeft in het verleden ook niet verkeerd uitgepakt  :hello2:
Dat is inderdaad goed nieuws Andrea, hopelijk dat Transavia de draad ook weer oppakt en weer vliegt naar Prestwick :bagpipe

ellentolsma

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 22 apr 2011, 23:53 »
ge-wel-dig! :):):)

Offline EllenC

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 23 apr 2011, 11:16 »
ja ik zag het gisteren  :icon_thumleft: ik probeerde al te boeken voor september maar dat ging niet door.

Offline psychogoogje

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 28 apr 2011, 13:37 »
Jee dat is zeker goed nieuws!  :hello2:
(helemaal als je wagenziek wordt in de bus... :sad1:)

Is dat vanaf Glasgow international?
Heb pas geleden geboekt voor GLA - AMS bij KLM en dat was 108 pond inc een koffer van 23 kilo...
Het zou zeker mooi zijn als EasyJet hier onder gaat zitten!
Je weet pas of het leven hard is, als je je tanden erin zet! - Loesje

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 28 apr 2011, 21:42 »
Ja  vanaf het"echte" vliegveld in Glasgow  :laughing7:, waar je trouwens ook wel met de bus naar toe moet.

EasyJet heeft deze route eerder gehad, maar 6 jaar geleden gestopt. Ik las hier pas dat KLM van A'dam naar E'burgh goedkoper is dan A'dam naar Glasgow, misschien dat deze concurrentie gaat "helpen". Wel heb ik het gevoel dat EasyJet niet meer zulke superaanbiedingen heeft dan ze in hun startjaren hadden, maar misschien komen ze met een openingsstunt :icon_thumleft:

Offline EllenC

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 29 apr 2011, 11:24 »
als je je in schrijft en boekt via Quidco ( kost £ 5) voor een jaar dan krijg je , via hun ,geld terug bij KLM . het was voorheen £ 9 maar is nu voor de Amsterdan vluchten teruggebracht naar £ 4 maar ach alle kleine beetjes helpen.
de kortingen zijn trouwens bij een hoop  bedrijven in de U.K. en zeker de moeite waard vind ik. het geld wordt op je bankrekening gestort .

Easyjet is flink gestegen met hun prijzen , de tijden van voor £ 40 retour zijn helaas voorbij.

Offline Sinie

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 02 mei 2011, 20:18 »
Jee dat is zeker goed nieuws!  :hello2:
(helemaal als je wagenziek wordt in de bus... :sad1:)

Is dat vanaf Glasgow international?
Heb pas geleden geboekt voor GLA - AMS bij KLM en dat was 108 pond inc een koffer van 23 kilo...
Het zou zeker mooi zijn als EasyJet hier onder gaat zitten!

KLM heeft elke maand een aanbieding van Edinburgh-Schiphol voor 78 pond  dus goedkoper dan Easy jet en je mag ook nog eens 23 kg meenemen.  Ik boek meestal voor deze prijs bij de KLM

Groetjes Sinie :bagpipe

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #8 Gepost op: 02 mei 2011, 21:38 »
Hi Sinie,

Ik denk dus de concurrentie van EasyJet goed voor de KLM prijzen is !

Heb net even de KLM prijzen gecheckt voor dagen in october:

Edinburgh- Amsterdam £79, terwijl op dezelfde dagen dat voor Glasgow - Amsterdam £109 is.
Van A'dam naar E'burgh € 99 en A'dam naar G'gow € 148 !

We zullen zien en hopelijk gaan de KLM prijzen vanaf 31 october ook voor G'gow - A'dam flink naar beneden.
En anders hebben we in ieder geval meer keus  :icon_thumleft:

Offline Sinie

• Schotland fan
« Reactie #9 Gepost op: 02 mei 2011, 21:57 »
Hi Sinie,

Ik denk dus de concurrentie van EasyJet goed voor de KLM prijzen is !

Heb net even de KLM prijzen gecheckt voor dagen in october:

Edinburgh- Amsterdam £79, terwijl op dezelfde dagen dat voor Glasgow - Amsterdam £109 is.
Van A'dam naar E'burgh € 99 en A'dam naar G'gow € 148 !

We zullen zien en hopelijk gaan de KLM prijzen vanaf 31 october ook voor G'gow - A'dam flink naar beneden.
En anders hebben we in ieder geval meer keus  :icon_thumleft:

Hallo Andrea,

Ja dat zou mooi zijn als ze de orijzen vanaf Glasgow ook wat meer naar beneden halen, maar vanaf Glasgow vliegen is duurder dan vanaf Edinburgh. KLM heeft elke maand  tiickets voor 78 pond vliegen naar Amsterdam vanaf Edinburgh. Maar voor ons alleen maar beter als ze gaan concureren dus van mij mogen ze ook Andrea :bagpipe

Offline EllenC

• Schotland fan
« Reactie #10 Gepost op: 21 sep 2011, 19:04 »
zo mijn eerste vlucht met Easyjet  Glasgow- Amsterdam ( enkele reis)  is geboekt  £ 22 - dat is zonder bagage en er komt helaas nog £ 8 bij voor het betalen met een debitkaart . daar kon Fly Be niet tegenop.
Ik las ergens , in Nederland ?? dat KLM ook met de prijzen omlaag zou gaan . o kijk hier staat er ook wat over
http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/nieuws/archief/article/detail/1766136/2003/04/25/KLM-kiest-voor-kaal-vliegen-in-ruil-voor-lage-prijzen.dhtml

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #11 Gepost op: 21 sep 2011, 22:43 »
Nou, dat zal me benieuwen, eerst morgen maar weer met de auto op de ferry voor een weekend met veel familie happenings.
Lastig dat de familie in het oosten/ noorden woont in allerlei gaten zonder openbaar vervoer, voordeel is dat er uitgebreid geshopt kan worden, de koelboxen gaan weer mee !  :wave:

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #12 Gepost op: 22 sep 2011, 09:18 »
Nou, dat zal me benieuwen, eerst morgen maar weer met de auto op de ferry voor een weekend met veel familie happenings.
Lastig dat de familie in het oosten/ noorden woont in allerlei gaten zonder openbaar vervoer, voordeel is dat er uitgebreid geshopt kan worden, de koelboxen gaan weer mee !  :wave:

Veel plezier Andrea, het wordt mooi weer!

Offline Bute

• Schotland fan
« Reactie #13 Gepost op: 24 sep 2011, 22:05 »
Veel plezier Andrea!!
Ik heb voor december al met KLM geboekt (glasgow-Amsterdam), prijs viel mee (weet het zo gauw even niet precies).  Heb vandeweek even naar de Easyjet vluchten zitten kijken............... Niet echt veel goedkoper en zulke gekke tijden!  Veel te vroeg 's morgens, als je zoals ik van een eiland moet reizen.  Dan zou je al een extra nacht in een hotel moeten overnachten, wat het natuurlijk weer duurder maakt!................
There are two seasons in Scotland - Winter and July.

Offline Fiona

• Schotland fan
« Reactie #14 Gepost op: 27 sep 2011, 20:46 »
De tijden van EasyJet kunnen altijd weer veranderen ( zomer en wintertijd), maar ja er gaat natuurlijk niets boven 4/5 KLM vluchten per dag. Maar een beetje concurrentie voor de KLM kan geen kwaad  :nooo En je weet het he, het Hilton in Bearsden is super goedkoop  :laughing7: