Auteur Topic: Julie Fowlis  (gelezen 17535 keer)

Offline Màiri

• Schotland fan
Re:Julie Fowlis
« Reactie #25 Gepost op: 21 nov 2013, 22:43 »
 :icon_sunny:

Offline Màiri

• Schotland fan
« Reactie #26 Gepost op: 07 dec 2013, 21:21 »
Julie Fowlis komt naar Nederland! :hello2: :hello2: Ze geeft een concert van een uur in Rotterdam op zaterdag 8 februari 2014, tijdens het Keltische festival in concertgebouw 'De Doelen'. Ze zal één van de vele muzikanten zijn. Er komt ook Ierse en Bretonse muziek en balfolk. Ook zijn er workshops (balfolk, céili en cèilidh). :) Het concert met Julie zelf zal beginnen om 20.15 uur. Kaartjes zijn hier verkrijgbaar:

http://www.dedoelen.nl/nl/concerten/agenda/3835/celtic_balfolk_night/

Een unieke kans om haar live te zien en horen in Nederland. :D

Offline Màiri

• Schotland fan
« Reactie #27 Gepost op: 08 feb 2014, 01:53 »
Ik zal het hier toch maar even vermelden: Het nieuwe album, Gach Sgeul, van Julie Fowlis is uit! :icon_thumleft: Je kon hem al vervroegd bestellen (pre-order) en dat had ik gedaan. Inmiddels heb ik hem al een paar dagen binnen en het is echt weer een prachtige cd geworden!! :-* :icon_thumleft: :icon_thumleft: :icon_thumleft: Morgen (zaterdag) naar het concert, ik heb er echt enorm veel zin in! :klap

Voor het bestellen, klik hier: http://juliefowlis.com/store/product.php?id=395&categoryid=18

Voor een klein fragmentje van haar nieuwe album, klik hier: http://www.youtube.com/watch?v=F7gK_ymI86U

Offline Màiri

• Schotland fan
« Reactie #28 Gepost op: 10 feb 2014, 13:00 »
Concert was echt fantastisch. :hello2: :hello2: :hello2: Was er emotioneel van, zo mooi was het. Echt een avond om niet meer te vergeten. :icon_thumleft:

Offline Roibeard

• Schotland fan
« Reactie #29 Gepost op: 11 feb 2014, 02:11 »
Ben jaloers Mairi!  :bagpipe

Offline eefkepeefke

• Schotland fan
« Reactie #30 Gepost op: 11 feb 2014, 13:51 »
Gaaf!!

Offline u

• Schotland fan
« Reactie #31 Gepost op: 11 feb 2014, 16:15 »
Leuk! Zo'n belevenis en dan ook nog een prachtige foto!

Offline Màiri

• Schotland fan
« Reactie #32 Gepost op: 11 feb 2014, 17:44 »
Ja, door deze avond kwam de heimwee weer naar boven... :crybaby2: Ik wil echt terug verhuizen naar Schotland. Wanneer dat weer mogelijk is. Mijn hart ligt daar gewoon, ik kan er ook niks aan doen. Het is iets dat zit van binnen. Ik heb mijn Gaelic nu ook weer opgepakt, ga er weer flink mee aan de slag en zaterdag heb ik een Skypeles van een goede Schotse vriendin van mij die native speaker is. :) En ook weer lekker muziek maken.

Offline Light

• Schotland fan
« Reactie #33 Gepost op: 11 feb 2014, 18:02 »
Wat fijn, dat je zo genoten hebt, Màiri. Was vast ook leuk om Julie weer te zien en te spreken. Leuke foto ook, jullie zouden zussen kunnen zijn...  :icon_thumleft:
Elke dag is een kans er (weer) iets moois van te maken