Auteur Topic: Lettergrootte  (gelezen 6032 keer)

Offline Màiri

• Schotland fan
Lettergrootte
« Gepost op: 07 apr 2011, 00:18 »
Sorry als deze vraag al eens eerder is geweest, maar kon even geen topic hierover vinden. Tijdens het invullen van mijn ledenprofiel drukte ik per ongeluk op een of ander knopje, ofzoiets. :icon_scratch: Geen idee wat ik precies deed, maar het resulteerde erin dat het hele forum enorme koeienletters kreeg. Nu ben ik toch nog ietsje te jong voor deze aanpassing, zo slecht zijn mijn ogen nog niet. :hypocriet Alleen is nu dus het probleem dat ik het niet meer terug aan kan passen. Alle teksten op het forum zijn uitvergroot. Op andere internetpagina's is dat niet zo; ik heb het alleen op dit forum. Iemand een idee hoe ik dit terug kan zetten? :notworthy:

Offline Màiri

• Schotland fan
Re:Lettergrootte
« Reactie #1 Gepost op: 12 apr 2011, 21:54 »
Ik heb nog steeds koeienletters... Weet niemand een oplossing? :dontknow:

Offline trom

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 12 apr 2011, 22:01 »
Zou alleen kunnen bedenken dat je iets hebt gedaan in lay out voorkeuren in je profiel.
Maar wat weet ik ook niet

Offline Màiri

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 12 apr 2011, 23:40 »
Probleem opgelost! :klap Vriendin van mij kwam erachter dat ik de zoom op deze website op 120% had staan, ipv 100%. :laughing7: Ik gebruik Google Chrome als browser en blijkbaar had ik tijdens het aanpassen van mijn profiel per ongeluk op een sneltoets gedrukt. :D

Offline Ingrid

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 13 apr 2011, 23:01 »
Sorry lees het nu pas  :-\, gelukkig heeft je vriendin het antwoord al gegeven, ik heb dat ook eens gehad, leest idd errug lastig ja. :tongue3: :drinky
Groetjes Ingrid