Auteur Topic: Kamperen op Coll  (gelezen 11647 keer)

Evelyn02

• Gast
Kamperen op Coll
« Gepost op: 25 mrt 2011, 20:52 »
Wij zouden graag naar Coll gaan maar we gaan met twee honden. Op Coll is een camping maar daar mag je met honden niet naar toe. Wild kamperen schijnt verboden te zijn op Coll (sinds 2 jaar).
Heeft iemand ervaring met kamperen met honden op Coll?

Andrea

• Gast
Re:Kamperen op Coll
« Reactie #1 Gepost op: 25 mrt 2011, 21:40 »
Zelf geen ervaring , maar hier misschien: http://www.visitcoll.co.uk/Coll.php?p=camping ? en dan de ARINAGOUR CAMPING ?

Evelyn02

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 25 mrt 2011, 22:20 »
Wat even vergeten dat we met een camperunit gaan en als we de tekst van Arinagour goed gelezen hebben mag je in de heuvels achter het hotel staan. Lijkt niet geschikt voor campers. Maar we kunnen natuurlijk wel even een mailtje naar ze sturen. Misschien hebben ze een ander plekje.

Andrea

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 25 mrt 2011, 22:24 »
Nee, inderdaad dat had je er niet bij verteld  :wave:

Haras

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 25 sep 2011, 18:51 »
Ben je eigenlijk nog wezen kamperen op Coll? Wij willen misschien ook die kant op, Tiree en Coll, maar met de camper vroegen we ons af of kamperen wel lukt?

Evelyn02

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 26 sep 2011, 16:18 »
Wij hebben Tiree en Coll overgeslagen en zijn gelijk doorgevaren naar Barra. We vonden het wat te onzeker omdat we niet wisten hoe makkelijk vrij kamperen zou zijn. De BuitenHebriden hebben we  wel helemaal bekeken en dat was fantastisch!

Eagleheart

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 03 nov 2011, 14:54 »
3 weken geleden ook naar Barra geweest... prachtig eiland!! en had zelf de fiets mee dus dan is zo'n klein eiland wel heerlijk.

skye

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 03 nov 2011, 19:24 »
leuk Rik, wij willen er volgends jaar ook heen. Hoe gaat het verder met je daar??

Marieke

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 04 nov 2011, 13:02 »
Daar ben ik ook benieuwd naar! Jammer dat we niet op de nederlandse nieuwjaarsmeeting zullen zien...

Eagleheart

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 04 nov 2011, 15:11 »
heyyy iedereen,

met mij gaat alles goed hoor. Bevalt mij nog steeds prima hier in Schotland.
Weer kans soms wat beter, maar ach, genieten is het zeker.
Meeting in Nederland valt nog te zien.... zeg nooitnooit. Ik ben van plan in Januari naar Nederland te komen dus wie weet.

Barra is trouwens echt een aanrader maar voor diegene die met de auto er naar toe gaan is het opzich in 1 dag wel te zien dus langer dan 2 dagen is opzich genoeg als je dingen wilt ontdekken. Een tocht door meerdere eilanden is dan wel aan te bevelen.

skye

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 04 nov 2011, 19:13 »
fijn om te lezen dat alles goed gaat Rik :icon_thumleft:

als wij naar Barra gaan , gaan we het kombineren met de Uists.

Offline McLeo

• Schotland Moderader
  • visiting Scotland since 1978, FOL 93701
« Reactie #11 Gepost op: 18 nov 2011, 23:21 »
Zolang het R.E.T. nog actueel is zou ik een mooie route maken vanaf Ullapool naar Lewis en dan naar beneden. het binnen varen van Oban vanuit Barra is geweldig.

Leo
Wij reden rond in 4 VW campers nu een mooie dubbelcabine met soms een caravan erachter.

skye

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 19 nov 2011, 09:35 »
wij gaan waarschijnlijk van Uig op Skye varen naar Lochmaddy,geen lewis en Harris deze keer,  en dan inderdaad van Barra naar Oban. We zijn alwel eens vanaf Islay Oban binnen gevaren