Auteur Topic: Tankstations in Noord-Schotland en de eilanden.  (gelezen 8554 keer)

wim

• Gast
Tankstations in Noord-Schotland en de eilanden.
« Gepost op: 02 okt 2006, 20:25 »
Veel mensen die met de auto door Noord-Schotland trekken krijgen de waarschuwing dat er maar weinig gelegenheid is om te tanken.
Na het uitzoeken waar je zoal de tankstations kunt vinden heb ik ze op kaart gezet net als onze andere kaarten, zoals de campingkaart.

Allereerst de hoofdkaart, Noord-Schotland en een kaart van de Orkney Eilanden.
De overige westelijke eilanden heb ik verdeeld over 2 kaarten om het een beetje leesbaar te houden.

http://www.reisverhaleneuropa.nl/tanken/tanken.htm

Offline lucsa

• Schotland fan
Re: Tankstations in Noord-Schotland en de eilanden.
« Reactie #1 Gepost op: 02 okt 2006, 22:35 »
Denk dat veel motorrijders zullen blij zijn met deze kaarten. :hello2:
Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu

Offline Ina

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 03 okt 2006, 21:57 »
Niet alleen motorrijders hoor, wij automobilisten ook!

Maar hou er wel rekening mee dat ze lang niet altijd allemaal open zijn, zo stonden wij met een bijna lege tank voor het  tankstation in Lochinver, helaas was dat 2 dagen gesloten i.v.m. Highlandgames.
:verward

wim

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 04 okt 2006, 08:00 »
Dat bedoel ik dus, maar ook zijn er hele kleine tankstations bij, b.v. bij een postkantoor, beperkte openingstijden! Vorig jaar op weg naar Balmacara hebben we nog getankt bij Shiel Bridge. Eerst dachten dat het gesloten was, tot er uiteindelijk iemand naar buiten kwam die ook nog eens het slot van de pomp moest halen voordat er getankt kon worden. Voordeel was wel dat we met de creditkaart konden betalen.

Daarom ben ik aan het speuren op het net naar de openingstijden van de tankstations die op de kaart staan.
Mocht er iemand tips hebben over de openingstijden dan horen we dat graag, kan ik ze verwerken in de lijsten.
Tankstations die nog niet op kaart staan zijn ook welkom.

email : fohlum@home.nl

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 04 okt 2006, 08:20 »
Ik heb dat vaker gemerkt, dat vooral in de kleine plaatjes het totaal geen moeite is voor de mensen om je even te helpen met tanken als het gesloten is!
Wij zaten in een erg afgelegen gebied in de Wester Ross (45 min. rijden vanaf de dichtsbijzijnde supermarkt(je). En wij stonden eigenlijk meer te kijken van wat voor (gesloten)   winkel/pompstation/postkantoor dit was. Gelijk kwam er een man naar buiten, of wij petrol nodig hadden en gaf ons ontzettend veel info over het gebied wat wij echt Moesten! zien. Erg leuk was dat.