Ik heb ook ff geluisterd om met verzekeren dat ik niet droomde toen ik hier las dat men een nummer van Runrig had gedraaid recent op Radio2. Hopelijk dat men het programma ook nog als Podcast online zal zetten. Kun je het altijd blijven beluisteren.
Blijft toch opmerkelijk dat men eindelijk eens iets van Runrig draait - maar dat zullen alle fans wel denken wat betreft hun favoriete band of artiest(e) en waar zij vinden dat die nu eens op de radio moet worden gedraaid.
In ieder geval heeft Hans nu in een keer een heel pakket aan muziek van Runrig aangezien hij in de afkondiging van het nummer van Runrig zegt dat hij pas de 50 great songs-box heeft gekregen. Als hij die nu eens goed beluisterd en er af en toe een nummer van draait, dan zijn we al weer een stukje verder en hopelijk waren alle luisteraars van de week net zo ontroerd bij het horen van het nummer van Runrig als Hans Schiffers himself.
Misschien als nog meer mensen een bedankje sturen naar Hans voor het draaien van het nummer van Runrig, dat in de toekomst hij misschien wat vaker een nummer van hen draait. En het draaien van het nummer van Runrig heeft schijnbaar meer mensen in het land "geraakt" want ik zag dat Hans door iemand al gevraagd werd via Twitter wie nu wel die Schotse band was waar van hij een nummer draaide.......
PETER