Auteur Topic: plastic fantastic  (gelezen 2898 keer)

gerdamartijn

• Gast
plastic fantastic
« Gepost op: 23 jun 2006, 18:48 »
Vandaag heb ik een probleempje opgelost,wat verband hield met onze vacantie.Lang? geaarzeld,maar ik vertel het toch nu.Wij zouden de rekening van het hotel betalen met de nieuwe creditcard .Leek mij heel handig? :hello2: .Vaak in het hotel gegeten? ?:drinky ,hup ook op de rekening.? :sunny: De laatste dag na het ontbijt wilde ik alles afrekenen,? :sad2: werd het bedrag niet geaccepteerd? :sad2: Bleek ik een te laag limiet te hebben(vergeten te verhogen in Nederland? :icon_pale: ) Met veel andere kaarten uit de muur geld gehaald maar er bleef 215 pond openstaan.? :evil5: Onze hoteleigenaar heeft ons zo naar huis laten gaan? :notworthy: Ik heb een copie van mijn paspoort en de creditcard achtergelaten,en ze hebben geduldig gewacht tot alles hier weer in orde was.? :notworthy:
Ik was al blij en gelukkig met de Schot in het algemeen,maar dit had ik nooit verwacht!!!!Ik weet dat ik geen reclame mag maken,maar Greg Reid van het Dalgair Hotel in Calander verdient het om even hier vermeld te worden? :bagpipe .

Offline Ina

• Schotland fan
Re: plastic fantastic
« Reactie #1 Gepost op: 23 jun 2006, 22:18 »
OH Gerda wat lijkt me dat erg! Lekker royaal doen en dan niet kunnen betalen, moet er ook wel een beetje om lachen. Tja en voordat je 215 pond voldaan hebt met afwassen ben je een jaar verder.
Maar geweldig dat het zo opgelost is, ze hadden je ook moeilijk vast kunnen houden natuurlijk.
Een beetje reclame mag in dit geval volgens mij ook wel :vlag

Marien

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 23 jun 2006, 23:03 »
Poeh, wat een nachtmerrie, maar gelukkig kwam het toch nog goed! Super van die Schot!

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 29 jun 2006, 23:29 »
Ik weet dat ik geen reclame mag maken,maar Greg Reid van het Dalgair Hotel in Calander verdient het om even hier vermeld te worden? :bagpipe .

Dit soort reclame moeten we hier juist veel meer hebben, Gerda!