Auteur Topic: B&B in Edinburgh  (gelezen 7369 keer)

Endro

• Gast
B&B in Edinburgh
« Gepost op: 01 jan 2011, 02:58 »
Hoi,

Allereerst iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar wat voor ons staat...  :drinky :hello2:

Ik wil in het weekend van 9 april een lang weekend naar Edinburgh gaan. Weet iemand daar een leuk adresje (voor weinig) waar ik kan overnachten? B&B is al goed genoeg. Hoeft niets speciaals te zijn  :D

Offline Eagleheart

• Schotland fan
Re:B&B in Edinburgh
« Reactie #1 Gepost op: 04 jan 2011, 22:33 »
je hebt goedkoop en goedkoopst ;)
je zei dat B&B al goed genoeg is maar dat je niet naar iets speciaals naar op zoek bent.
Als je echt op zoek bent naar goedkoop is een jeugdherberg wel iets. die heb je al voor 10 pond per nacht terwijl B&B in Edinburgh algauw 25 pond per nacht kost.

Endro

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 10 jan 2011, 08:59 »
Had idd ook al gekeken naar een herberg. Heb er een paar op het oog (ook b&b) maar wil het liefst zo dicht mogelijk tegen het centrum zitten (ja, uiteindelijk toch 1 eisje...  ;)). Heb inmiddels ook al contact gehad met een b&b, maar ga zeker ook kijken bij een herberg.

iig bedankt voor het meedenken  :hello2:

Offline Wolfcvd

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 10 jan 2011, 21:31 »
Kijk ook eens op www.laterooms.com.
Daar staan naast hotels ook B&B's en Guest Houses op. Soms hebben ze goeie last minute aanbiedingen.

Groetjes,
Caroline
For guided walks up Ben Nevis, check: Best Nevis Mountain Guiding

brandweervrouw

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 01 feb 2011, 14:48 »
Hoi ik ben aan het kijken om toch in edingburgh een overnachting te boeken,omdat we dan daar savonds mooi kunnen rondlopen....

nu heb ik al enkele geprobeerd,maar schijnbaar zitten ze 3 augustus bijna allemaal al vol,

ik zal er vast wel eentje vinden hopelijk ergens in of dichtbij het cntrum,

maar wij zijn met 2 motors............en die willen we eigenlijk wel ergens goed kunnen stalen,dus wie kan er
een b&b voor motorrijders in edingburgh??????????//

dat het voor motors geschikt moet zijn ,gaat voor de locatie ;)

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 01 feb 2011, 20:58 »
wij zijn nu twee keer bij een guesthouse geweest waarze wel een eigen parkeerplaats bij huis hebben( achter het huis), die gaat 's nachts wel dicht, overdag niet dacht ik.

Ook makkelijk aan te rijden vanaf de ringweg, en bus naar centrum vlakbij.

http://www.greatsitesctk.co.uk/lauderville/

je zou eens kunnen mailen om te vragen.