Auteur Topic: B&B in Glasgow  (gelezen 3961 keer)

Offline Marieke

• Schotland fan
B&B in Glasgow
« Gepost op: 01 nov 2010, 22:45 »
We zijn op zoek naar een klein, gezellig niet al te duur B&B in Glasgow en hebben al vele websites bekeken en allerlei recensies op Tripadvisor gelezen maar het blijft een lastige keuze. Heeft iemand nog een goede tip? De vorige keer hebben we in Mc Lay's overnacht en dat was niet slecht maar zo groot en onpersoonlijk, we zoeken meer een familiebedrijfje ofzo...

Offline Bagh Alluin

• Schotland fan
Re:B&B in Glasgow
« Reactie #1 Gepost op: 01 nov 2010, 23:34 »
We zijn op zoek naar een klein, gezellig niet al te duur B&B in Glasgow en hebben al vele websites bekeken en allerlei recensies op Tripadvisor gelezen maar het blijft een lastige keuze. Heeft iemand nog een goede tip? De vorige keer hebben we in Mc Lay's overnacht en dat was niet slecht maar zo groot en onpersoonlijk, we zoeken meer een familiebedrijfje ofzo...

http://www.claremont-guesthouse.co.uk/
Is the one to go!
Rustig, zeer prettig en £6.00 met de taxi naar het centrum.
En niet duur. Veel beter en schoner dan Mc Lay's vind ik.
Tom is de eigenaar.

Succes

Offline Marieke

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 02 nov 2010, 10:51 »
Die staat inderdaad boven aan ons lijstje! Fijn om hier even bevestiging te krijgen! Ik weet niet zo goed hoe ze in Glasgow tegenover homosexualiteit staan maar kan jij misschien inschatten of hij het prima vind om ons (als vrouwenstel) onderdak te bieden? Want we hebben wel op Purple Roofs gezocht, dat is een website waar B&B e.d. staan die "gay-friendly" zijn (daar kwam Mc Lays vandaan wat dus niet zo is bevallen) maar daar hebben we niet echt iets kunnen vinden.

Offline Bagh Alluin

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 02 nov 2010, 11:17 »
Daar heeft Tom helemaal geen probleem mee vlgs mij.
Als je hem tel niet kunt bereiken stuur hem even een emailtje ( je mag gerust mijn naam noemen) want hij werkt overdag.
Succes

Jac