Hallo
Je vraagt om advies. Wij zijn nu 2 x in Schotland geweest en hebben alle hoeken gezien.
Mijn beleving en daar vraag je om, is om midden- en Noord/west Schotland aan te gaan.
De Oostkust vonden wij niet zo bijzonder, leek een beetje op Nederland en je wilt toch iets van Schotland zien
Mijn advies is ga vanaf de boot naar het midden van Schotland (Highlands) een leuke B&B in Pitlochtery.
Ga vandaar uit naar het Noorden en zak af via de westkust weer naar het zuiden.
Als je 13 dagen hebt om te toeren in Schotland dan kan je zelfs nog ff in de Highlands een nachtje extra pakken om daar een mooi rondje om de bergen te maken en weer terug naar je B&B.
Ik kan je adviseren om onze website te raadplegen.
www.broersky-broerski.comOp deze website hebben we verslagen/routes/foto's en films staan en heb je zo een reel beeld va Schotland
Ook hebben we een lijst van B&B toegevoegd waar wij geslapen hebben. Je hoeft niet te reserveren in April,
maar besluit je vanaf de boot een grote afstand te overbruggen dan is het voor de eerste nacht wel raadzaam.
Kan je lekker een stuk doorrijden zonder te gaan zoeken.
Misschien een andere tip; Als je 13 dagen hebt ga via de westkust van Schotland naar het Lake District in Noord/west Engeland en zo via Yorsdale district naar de boot in Hull. deze vaart naar Rotterdam. Deze bood vind ik persoonlijk prettiger (kortere overtocht en goedkoper, mooiere bootjes) Lake district moet je gezien hebben
Succes en lees echt even onze website, daar staat veel informatie op.
Heel, heel veel motorplezier
Broersky van Broersky&Broerski