Hallo,
Ben dit jaar nog niet op het forum geweest, reden is dat wij naar het Lake District zijn geweest op de motor.
Moet eerlijkheidshalve bekennen dat dit een super mooi gebied is, maar Schotland blijft in mijn hart.
Lake ligt natuurlijk dan ook tegen Schotland aan, dus eigenlijk maakt het ook niet uit.
Inderdaad (zie begin van deze topic) ergens in de middle of nowhere, hoorde ik piepende banden achter me, bleek een nederlandse motorrijder te zien die maar net op tijd kon stoppen.
Later kwamen we elkaar tegen bij een B&B. Wij hebben daar geslapen en hun waren op doortocht. Hebben met z'n 4-en gezellig in de pub van de B&B koffie en biertje gedronken. Broersky&Broerski an het bier en de andere twee aan de koffie (..toch??) Hebben heerlijk gekletst en na 2 uur scheiden ons de wegen weer. Dit maakt het leven zo super om andere mensen te ontmoeten en daarna weer Woefff weg de weide wereld in. Misschien komen we elkaar wel weer eens ergens tegen. BEDANKT!!!
Over het lake District houd ik het kort, zie voor foto's/video en verslag onze website
www.broersky-broerski.comZeker de moeite waard om het te bekijken.
Laat eens een berichtje achter in ons gastenboek
vriendelijke groet
Broersky