Auteur Topic: Niemand naar Scotland op de motor geweest?  (gelezen 9347 keer)

Kokkie

• Gast
Niemand naar Scotland op de motor geweest?
« Gepost op: 08 sep 2010, 14:57 »
Het is erg stil op het item Schotland op de motor op dit forum.
Niemand die kant op geweest op de " fiets"?

Gr.
Kokkie

Danny

• Gast
Re:Niemand naar Scotland op de motor geweest?
« Reactie #1 Gepost op: 08 sep 2010, 15:34 »
Nee ik was naar Zweden dit jaar en ook daar naartoe  niet op de motor  :nooo
Ik hoop in 2011 in het voorjaar (begin Juni) een weekje te gaan voordat ik serieuse afkickverschijnselen krijg.  :confused2:  :icon_pale:
Danny  :wave: :bagpipe

Jan Wandelaar

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 08 sep 2010, 22:13 »
Wij zijn in mei op huwelijksreis naar het Lake District en the Shetlands geweest!
De meeste hebben andere ideeen van een huwelijksreis maar het was ge-wel-dig! :aye

Jan Wandelaar

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 08 sep 2010, 22:28 »
O ja, in het Lake District kwamen we nog bekende tegen van dit forum!
Broersky en Broerski! Ff gezellig bakkie met ze gedaan na heel veel regen!

ut toerke

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 13 sep 2010, 15:14 »
Hallo,

Ben dit jaar nog niet op het forum geweest, reden is dat wij naar het Lake District zijn geweest op de motor.
Moet eerlijkheidshalve bekennen dat dit een super mooi gebied is, maar Schotland blijft in mijn hart.
Lake ligt natuurlijk dan ook tegen Schotland aan, dus eigenlijk maakt het ook niet uit.

Inderdaad (zie begin van deze topic) ergens in de middle of nowhere, hoorde ik piepende banden achter me, bleek een nederlandse motorrijder te zien die maar net op tijd kon stoppen.
Later kwamen we elkaar tegen bij een B&B. Wij hebben daar geslapen en hun waren op doortocht. Hebben met z'n 4-en gezellig in de pub van de B&B koffie en biertje gedronken. Broersky&Broerski an het bier en de andere twee aan de koffie (..toch??) Hebben heerlijk gekletst en na 2 uur scheiden ons de wegen weer. Dit maakt het leven zo super om andere mensen te ontmoeten en daarna weer Woefff weg de weide wereld in. Misschien komen we elkaar wel weer eens ergens tegen. BEDANKT!!!

Over het lake District houd ik het kort, zie voor foto's/video en verslag onze website www.broersky-broerski.com
Zeker de moeite waard om het te bekijken.

Laat eens een berichtje achter in ons gastenboek

vriendelijke groet

Broersky

lucsa

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 12 okt 2010, 18:19 »
Dit jaar iets dichter bij huis gebleven, 2 weken rondgetoerd in Engeland, oa een bezoek aan Cambridge en de omgeving van Oxford (gekend van Midsummer Murders).
Laatste dagen brachten we door in de omgeving van Warminster met oa een daguitstap naar Longleat House en Safaripark.
Tijdens de terugrit naar Dover op de laatste dag sloeg het noodlot toe in Ashford, tijdens het aanschuiven bij een rondpunt werden we achteraan aangereden door een auto.
Wijzelf hadden gelukkig niks, maar de motorfiets behoorlijk beschadigd (zo'n 7000€ onkosten).
Dankzij een Britse motorrijder de motor veilig kunnen stallen en werden we naar Dover gebracht.
2 dagen later de motor gaan ophalen met een vriend.

Kokkie

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 13 okt 2010, 20:32 »
Tijdens de terugrit naar Dover op de laatste dag sloeg het noodlot toe in Ashford, tijdens het aanschuiven bij een rondpunt werden we achteraan aangereden door een auto.
Wijzelf hadden gelukkig niks, maar de motorfiets behoorlijk beschadigd (zo'n 7000€ onkosten).
Dankzij een Britse motorrijder de motor veilig kunnen stallen en werden we naar Dover gebracht.
2 dagen later de motor gaan ophalen met een vriend.

Dit verhaal komt me bekend voor,incl foto's.
Op een ander (internationaal) motorforum,toch?
Klopt dat,Lucsa?
 ;) ;) ;) ;) :) :) :) :) :) :) :) :)
(Ja,Kokkie heeft meerdere synoniemen  :) :) :) :) :) :) :) )

lucsa

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 13 okt 2010, 21:32 »
Dit verhaal komt me bekend voor,incl foto's.
Op een ander (internationaal) motorforum,toch?
Klopt dat,Lucsa?
 ;) ;) ;) ;) :) :) :) :) :) :) :) :)
(Ja,Kokkie heeft meerdere synoniemen  :) :) :) :) :) :) :) )

Werd reeds op enkele motorforums gemeld.
De genoemde foto's vind je hier.

margriet

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 20 okt 2010, 20:07 »
nee, dit jaar jammer genoeg niet op de motor. Wel route 66 gereden op een gehuurde Harley, was ook niet verkeerd. Over twee weekjes weer met vliegtuig en huurauto naar Schotland, o.a. familiebezoek.