Auteur Topic: Kent iemand een goede campinggids van Schotland?  (gelezen 6172 keer)

nime

• Gast
Kent iemand een goede campinggids van Schotland?
« Gepost op: 27 jul 2010, 22:39 »
Beste mensen!

Wij gaan in augustus voor 3 weken naar Schotland met auto en tent.
Wij willen voornamelijk gaan kamperen (campings en vrij in de natuur)
dus zijn we op zoek naar een goede campinggids die alle of veel campings
in hun gids hebben opgenomen.

Ik weet dat de ANWB wel een goede is maar volgens mij staan hier alleen
ANWB gekeurde campings in en dat hoeft niet perse.

Heeft iemand tips/suggesties?

Thanks!

Offline Haras

• Schotland fan
Re:Kent iemand een goede campinggids van Schotland?
« Reactie #1 Gepost op: 28 jul 2010, 10:59 »
Bij elk Touristinformation in Schotland kun je gratis folders/boekjes krijgen met campings erop, Staan ook veel in die niet in de ANWB-gids staan. En ter voorbereiding kan je veel info halen van : www.reisverhaleneuropa.nl. Ook beoordelingen in sommige gevallen.

Offline McLeo

• Schotland Moderader
  • visiting Scotland since 1978, FOL 93701
« Reactie #2 Gepost op: 28 jul 2010, 17:39 »
Bij elk Touristinformation in Schotland kun je gratis folders/boekjes krijgen met campings erop, Staan ook veel in die niet in de ANWB-gids staan. En ter voorbereiding kan je veel info halen van : www.reisverhaleneuropa.nl. Ook beoordelingen in sommige gevallen.

Ik heb er een paar bij gezet zoek ze maar op.
Ik was lid van de caravanclub in UK maar die laten geen tenten toe op al hun terreinen je hebt ook nog de camping & caravanclub die laat wel weer tenten toe. Als je lid van ze wordt krijg je een gids en de mogelijkheid via internet te reserveren en rond te kijken.

Leo
Wij reden rond in 4 VW campers nu een mooie dubbelcabine met soms een caravan erachter.

Offline goud

• Schotland fan
  • www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com
« Reactie #3 Gepost op: 28 jul 2010, 18:03 »
Ik heb er een paar bij gezet zoek ze maar op.
Ik was lid van de caravanclub in UK maar die laten geen tenten toe op al hun terreinen je hebt ook nog de camping & caravanclub die laat wel weer tenten toe. Als je lid van ze wordt krijg je een gids en de mogelijkheid via internet te reserveren en rond te kijken.

Leo
In de gids van de camping en caravanclub staan ook de listed sites. Dat kan dus bij een boer zijn, of zoals wij ooit in een kersenboomgaard hebben gestaan. Als je lid wordt krijg je beide gidsen en ben je voor jaaaaaren klaar. Wij worden zo 1 x in de 5 jaar lid. Hoofdzakelijk voor de gidsen. Veel plezier. :wave:
Margolia

wim

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 28 jul 2010, 18:37 »
Hier de exacte links naar de campingkaart Schotland, inclusief Caravan Club Sites en Caravanning Club sites.
En veel campings zijn 1 of meerdere keren beoordeeld door landgenoten. (tot op heden 273 beoordelingen)

http://www.reisverhaleneuropa.nl/campings/CampingsSchotland.htm

Succes

Offline McLeo

• Schotland Moderader
  • visiting Scotland since 1978, FOL 93701
« Reactie #5 Gepost op: 28 jul 2010, 18:46 »
Ik heb er nog wel wat maar ik wacht even anders weet iedereen waar ik de foto's heb gemaakt.  :tongue3:
Wij reden rond in 4 VW campers nu een mooie dubbelcabine met soms een caravan erachter.