Auteur Topic: advies  (gelezen 2608 keer)

luskentyre

• Gast
advies
« Gepost op: 08 jul 2010, 15:29 »
hallo,

ben nieuw hier en onlangs terug van voor mij 1e kennismaking - prachtreis alleen met eigen auto, combi kamperen en B&B door Borders/East Neuk/Cairngorms/Wester Ross/Lewis&Harris/Skye/Trossachs etc. Het weer was perfect en uiteraard van doorslaggevende aard op welslagen deze reis. Wil nog 1 ding : TERUG en liefst meer van Hebriden zien. Mijn vraag is : wie heeft ervaring met bezoek aan Mull/Barra/Uist/Harris etc. in herfst (Oktober) ? of toch beter wachten op voorjaar ?

groet

Offline Struner

• Schotland fan
Re:advies
« Reactie #1 Gepost op: 08 jul 2010, 16:27 »
Moi,
Welkom hier.
Als je echt gauw terug wilt moet je volgende week gaan ( na de wk ?  ;) ). Als je het nog even kunt volhouden, wacht dan tot oktober ( waarom zou ik niet weten  ???, maar goed ). In april is het denk ik nog iets koeler dan in okt, maar de dagen zijn wel langer, het is droger en er is meer zon.
MVG,
---Peter.

Offline Joke

• Schotland fan
Re:advies
« Reactie #2 Gepost op: 08 jul 2010, 18:07 »
Welkom hier.

Als je nog even geduld hebt, dan kan ik je na  20/9 vertellen hoe het was op de Uists en Harris/Lewis.

Mull ben ik vorig jaar van 6 t/m 10 september nog geweest, was weer geweldig !! :hello2:
 1 dag veel regen en de andere 3 zwaar bewolkt maar over het algemeen droog ! temperatuur; 12 tot 15 graden. Ook 1 dag naar weer naar Iona geweest met alleen  :sunny:, wel heel veel wind.

Joke :wave:
"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig