Auteur Topic: 1 overnachting rond Kinross gezocht  (gelezen 4913 keer)

schotlandfans

• Gast
1 overnachting rond Kinross gezocht
« Gepost op: 25 jun 2010, 14:11 »
Wie kan me helpen aan een overnachtingsplaats voor 5 personen rond Kinross?
Het is voor de nacht van 9-10 juli.
We hebben een persoon met een schedelbasisfractuur in ons midden, waar de vlucht al behoorlijk belastend is.
Als we de huurauto hebben opgehaald is het de bedoeling dat we ongeveer tot Kinross reizen en dan snel een plaats zoeken waar gerust en geslapen kan worden.
Zowel de omgeving waarin de accomodatie staat als het verblijf zelf moet rustig zijn.
Weet iemand iets voor ons?
Graag beneden 150 Britse pond.
We hebben zelf al een aantal avonden gezocht op internet, maar niets gevonden.
Het mag een B&B zijn of een rustig hostel or whatever.

Offline jan van Duren

• Schotland fan
Re:1 overnachting rond Kinross gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 25 jun 2010, 18:50 »
weet natuurlijk niet hoe en waarop je hebt gezocht. Maar kan mij niet voorstellen dat je rond Kinross niks kan vinden. als je in google intikt B&B kinross krijg ik voldoende hits.
Met vriendelijke groet,

Jan van Duren

Offline MJ

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 25 jun 2010, 19:32 »
Heb je al contact opgenomen met de Kinross Tourist Office? Zij kunnen je vast wel helpen.

Offline Dirk

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 25 jun 2010, 20:15 »
Schrijf deze aan om te proberen.

http://www.lomondcountryinn.co.uk/index.html

Zit ter hoogte van kinross maar aan de andere kant van Loch Leven.
Je kan hier heerlijk zitten en het uitzicht is fantastisch,
Er zit een vliegveld om de hoek maar is voornamelijk gliders.

Offline macstonemountain

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 25 jun 2010, 20:30 »
"Zowel de omgeving waarin de accomodatie staat als het verblijf zelf moet rustig zijn."

Huuuu ... Als jullie rust willen zou ik dat weekend zeker niet richting Kinross gaan !

http://www.tinthepark.com/content/

Weet dus ook niet of je iets vind in de buurt en voor dat nachtje zou ik dan even iets verder rijden of eerder stoppen, succes !  :wave:

Wij komen er langs in ons eerste weekend van de vakantie  maar .... zoeken eigenlijk nog forum-schotlandgangers die dat weekend op twee lieve meiden willen passen ?
Terwijl pa & ma voor het podium van Muse, the Prodigy, Madnes en Groove Armada en noem maar op wat voor een topband's staan mee te zingen  :icon_biggrin:

Albert

Offline Bernice

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 25 jun 2010, 23:01 »

http://www.tinthepark.com/content/

Muse, the Prodigy, Madnes en Groove Armada en noem maar op wat voor een topband's

en Faithless, Wolfmother (hun concert in Groningen ging helaas niet door..  :-\)
idd een superprogramma! We krijgen bijna de neiging om dan ook naar Schotland af te reizen en ook mee te feesten/zingen...

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #6 Gepost op: 26 jun 2010, 11:25 »
Schotlandfans: waar zijn jullie op weg naar? Misschien een idee dan om een andere overnachtingsplek te zoeken verder van de drukte van Kinross en T in the Park af

T in the Park zou ik ook nog wel naartoe willen, maar hoe snel die kaarten uitverkopen, niet te geloven! In zo'n 90 minuten afgelopen jaar, en dat is niet eens het record :bonk Oh, en Wolfmother is trouwens ook bij T gecancelled, door gezondheidsproblemen gaat de hele Europese tour niet door :-\

schotlandfans

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 26 jun 2010, 16:37 »
bedankt voor het melden dat er een festival is in Kinross.

Dan moeten we er dat weekend niet zijn. De Lomond Inn was vol, daar hebben we al naar gekeken.

Weet iemand dan een rustige overnachtingsplaats tussen Edinburgh Airport en Kinross in? (weer rekening houdend met het feit dat we iemand met een schedelbasisfractuur bij ons hebben die veel last heeft van hoofdpijn en die een zo rustig mogelijke nacht moet hebben)
Hoe ver moet je van het vliegveld vandaan zitten om geen last meer te hebben van het geluid van vliegtuigen?

Offline Dirk

• Schotland fan
« Reactie #8 Gepost op: 26 jun 2010, 20:27 »
Dit hotel http://www.theelginhotel.com/accommodation.html  zit vlakbij in Rosyth.
Het zit vlak bij de River Forth en niet langs een grote weg.

We gaan zelf af en toe naar Limekilns wat een dorp er naast is en het is heerlijk rustig daar.