Auteur Topic: boeking gemaakt bij norfolkline  (gelezen 4822 keer)

bartman

• Gast
boeking gemaakt bij norfolkline
« Gepost op: 27 mei 2010, 11:44 »
ik kreeg een mail van doverpax@norfolkline.com met daarin mijn username (mailadres) en een passwoord, blijkbaar om daar ergens mee te kunnen inloggen, alleen ik heb me al zot gezocht op hun website maar kan dat nergens vinden.
Weet iemand wat dat juist is?

In een andere mail (van pdepartement@norfolkine ) hebben we ons confirmatienummer gekregen.

Offline T4

• Schotland fan
  • The power of the Kilt
Re:boeking gemaakt bij norfolkline
« Reactie #1 Gepost op: 27 mei 2010, 18:19 »

Norfolkline geeft geen tickets uit.  Wanneer u online een boeking maakt, dan ontvangt u per e-mail een bevestiging met de boekingsreferentie en de reisgegevens. Of, als u telefonisch boekt, wordt u gevraagd uw boekingsreferentienummer te noteren. Op de dag van de reis dient u uw boekingsreferentie te overhandigen aan de incheckbalie van Norfolkline.

Dat is hier te lezen:
http://www.norfolkline.nl/NL/Help/

Waarschijnlijk hebben ze een foutje gemaakt?

Egbert

Offline goud

• Schotland fan
  • www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com
« Reactie #2 Gepost op: 27 mei 2010, 21:59 »
Norfolkline geeft geen tickets uit.  Wanneer u online een boeking maakt, dan ontvangt u per e-mail een bevestiging met de boekingsreferentie en de reisgegevens. Of, als u telefonisch boekt, wordt u gevraagd uw boekingsreferentienummer te noteren. Op de dag van de reis dient u uw boekingsreferentie te overhandigen aan de incheckbalie van Norfolkline.

Dat is hier te lezen:
http://www.norfolkline.nl/NL/Help/

Waarschijnlijk hebben ze een foutje gemaakt?

Egbert

Klopt, toen ik vorige mnd telefonisch had geboekt kreeg ik ook een nr. Hiermee ingecheckt! Vond het eerst ook raar, geen bevestiging o.i.d, maar het werkt.
Margolia

Offline Joke

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2010, 09:17 »
Seafrance werkt ook zo en dat ging vorig jaar prima.

Had een print van de e-mail meegenomen, overhandigd en daar gingen we !!

Prima geregeld. (kan je tenminste de tickets niet kwijtraken  :tongue3:)

Goede reis en veel plezier.

Joke :wave:
"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig

Offline Pascal & Tanja

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 28 mei 2010, 14:44 »
Hallo bart,

Ja, het mailtje afkomstig van pdnorfolkline, met boekingbevestiging die bijlage moet je uitprinten en bij het inschepen overhandigen. dat is de enigste en juiste mail, als je die uitprint, staan al jullie (persoons)gegevens incl auto etc, datum van overtocht erop. die lever je in en dan krijg je je echte overtochttickets. tot volgende week.

pascal en tanja :hello2:

Offline Petra

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 28 mei 2010, 17:40 »
Hallo

Bij een boeking van Stena Line moet je ook even een printje maken.
Vind het opzich wel handig.

Petra