Auteur Topic: ligstoelen op boot zeebrugge rosyth  (gelezen 2741 keer)

elke

• Gast
ligstoelen op boot zeebrugge rosyth
« Gepost op: 16 mei 2010, 17:03 »
Ik ben aan het twijfelen over de te boeken slaapmogelijkheid op de veerdienst zeebrugge-rosyth.
Men kan i.p.v. cabines met bedden ook ligstoelen boeken. Dit kost niks extra, in tegenstelling tot de prijzige cabines. Heeft iemand ervaring met deze stoelen? Staan deze in een grote ruimte met veel andere stoelen eromheen? Is het enigzins mogelijk comfortabel te zitten? Of zijn de cabines hun geld toch meer dan waard?

Elke

Offline Dirk

• Schotland fan
Re:ligstoelen op boot zeebrugge rosyth
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2010, 19:02 »
zo'n elf jaar geleden had je op de DFDS boten ook slaapstoelen en daar hebben wel gebruik van gemaakt maar helemaal lekker liggen is het niet.
Wat we de laatste keren hebben gedaan op die DFDS boot is een luchtbed en slaapzakken meenemen en in de gang gaan liggen maar de vraag is of ze dit toestaan op deze boot.

Offline Pascal & Tanja

• Schotland fan
Re:ligstoelen op boot zeebrugge rosyth
« Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2010, 14:35 »

Hoi ,

Nee, is af te raden, de stoelen staan in blokken(net als in een vliegtuig) opgesteld, zijn voor iedereen bestemd, wordt enkele door een glaswand afgescheiden van de bar, doorloop naar het restaurant. er zijn enkele fleecedekentje's beschikbaar voor de overnachters. vorig jaar lagen de mensen gewoon op de grond te slapen verspreid door de hele ruimte incl bar, speelruimte, doorloop etc etc.

Ik raad aan om als je goed uitgerust aan wil komen in schotland om een cabine te boeken, ga je echter voor de prijs is het een goed alternatief, alhoewel je dus geen (te hoge) kwaliteitsverwachtingen moet hebben.

Ps: de laatste mensen gaan rond 02 uur naar bed en de eerste lopen al rond 05.30 uur rond( zoals ik met een fototoestel)

in elk geval een goede reis/overtocht gewenst.

groeten van pascal en tanja. :icon_colors: