Auteur Topic: van 13 tot 20 juni Scotland op de motor  (gelezen 7871 keer)

ruyterpoel

• Gast
van 13 tot 20 juni Scotland op de motor
« Gepost op: 15 apr 2010, 12:59 »
Ik ga van 13 juni tot 20 juni met mijn zoon op de motor door scotland. De eerste dag van de boot maar Fort William, daar hebben we een overnachting geboekt bij de Ben Nevis Inn. De volgende dag trekken we verder, hoever weten we nog niet maar we zullen nog een B&B moeten zoeken.
Of dat zal gaan moeten we afwachten, of heeft iemand daar ervaring mee en dan wel goede of slechte.  :icon_scratch:
Ik zoek alleen nog een topkoffer voor op mijn Honda Pan 1100 van 1993, al zou ik er maar eentje kunnen huren voor die week, wie heeft een iedee??   :help:
We hebben er in ieder geval veel zin in die week.

Groeten
Ton :hello2:     

Danny

• Gast
Re:van 13 tot 20 juni Scotland op de motor
« Reactie #1 Gepost op: 16 apr 2010, 08:47 »
Waarom heb je dit niet bij Schotland op de motor gepost ?
Voor je topkoffer zou ik naar www.motor-forum.nl gaan onder de rubriek tourmotoren daar is een topic speciaal voor Pan European rijders die jouw zeker verder kunnen helpen daarmee. :aye
Over B & B weet ik verder weinig want ik kampeer altijd met de motor. :aye
Maar in de regel kun je altijd wel een B & B vinden zonder vooruit te boeken als je om 15.00 al gaat zoeken.
Danny  :wave: :bagpipe

ruyterpoel

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 16 apr 2010, 18:24 »
Sorry verkeerd gepost :laughing8:, en ik ben nog redelijk nieuw op het forum. In ieder geval bedankt voor de tip  :icon_scratch:
Mogelijk zijn er meer iedeen voor B&B

Groet Ton :bagpipe

bmwmuppet

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 12 mei 2010, 21:23 »
Ik ga van 13 juni tot 20 juni met mijn zoon op de motor door scotland. De eerste dag van de boot maar Fort William, daar hebben we een overnachting geboekt bij de Ben Nevis Inn. De volgende dag trekken we verder, hoever weten we nog niet maar we zullen nog een B&B moeten zoeken.
Of dat zal gaan moeten we afwachten, of heeft iemand daar ervaring mee en dan wel goede of slechte.  :icon_scratch:
Ik zoek alleen nog een topkoffer voor op mijn Honda Pan 1100 van 1993, al zou ik er maar eentje kunnen huren voor die week, wie heeft een iedee??   :help:
We hebben er in ieder geval veel zin in die week.

Groeten
Ton :hello2:     

Wij gaan ook de 13e slaan aan het einde niet af naar Fort William maar naar fort Augustus. Dus wie weet treffen we mekaar. Blauwe bmwr1200rt

ruyterpoel

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 29 mei 2010, 21:23 »
Nog twee weken dan gaat het weer gebeuren, de motoren zijn nagekeken . Een topkoffer heb ik inmiddels en ook een communicatieset  zodat we onderweg elkaar in de gaten kunnen houden.
We hebben verder nog geen overnachtingen vast gelegd zodat alles nog mogelijk is bij goed of minder goed weer. Ik hoop alleen dat het goed komt met de overnachtingen  :dontknow: maar daar maakt mijn zoon ze eigen helmaal niet druk over. :icon_sunny:We hebben er in ieder geval veel zin in.

Groet Ton  :bagpipe